Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo su brendovi čiji slogani najsnažnije motivišu

    Veoma jednostavno pisanje sa efektnom porukom je prava magija. Teško je ubediti nekoga ili napraviti ekspresiju značenja u samo nekoliko reči, ali upravo to je smisao slogana. Brendovi koji su to uspeli i čiji slogani najsnažnije motivišu su na vodećim pozicijama.

    U biznisu, slogan je jednostavna fraza ili tvrdnja koji na najbolji način opisuje proizvod ili uslugu. Najbolji slogani su veoma kratki ali govore mnogo. Oni utiču na recipijente na mnogo dubljem nivou i  predstavljaju mnogo više od robe.

    Dobar slogan je lako pamtljiv i upadljiv. To je nešto što u umu potrošača može ostati godinama i lako razvijati emocije razne vrste. Ovo su četiri najpoznatija slogana kompanija širom sveta koji veoma motivišu, prema sajtu Addicted2success:

    Nike – Just do it.

    Zanimljivost jeste da je Najkijev slogan inspirisan sramnim poslednjim rečima. Direktor reklame aludirao je na poslednje reči osuđenog ubice pre streljanja Hajde da uradimo to (Let’s do this). Nakon toga on je malo izmenio i 1988. se na TV-u pojavila reklama sa sloganom Just do it.

    Do danas ovaj slogan je ostao jedna od ključnih komponenti ovog brenda. Poruka nije besmislica već ohrabrenje. On govori ukoliko želite nešto da uradite – samo uradite to! Veoma je inkluzivan. Dok je Ribok targetirao one koji se bave aerobikom, Najki je odabrao drugačiji pristup. Umesto da svoj marketing usmeri samo na okorele maratonce i trkače, proširio je svoju liniju proizvoda tako da odgovaraju svakodnevici prosečnog Amerikanca.

    Poznati sportisti su oduvek promovisali Najki ali došlo je do blage promene nakon što su ljudima slali jasnu poruku ’Just do it’ i aktivirali ih naglašavajući da nema izgovora i da sa istoga trenutka krenu da se bave sportom. Tako je Najki prestao da bude isključivo fit i postao modni trend.

    The Drew League – No Excuse. Just Produce.

    Čoveče, završi to. Sada. Izgovori su jeftini. Pronađi način da to uradiš i budi uspešan, odjekivao je glas Kobija Brajana promovišući Drew League. Pre četrdeset godina u Los Anđelesu ova liga je podrazumevala šest timova koji su igrali uličnu košarku u opasnom kraju. Takav basket je prerastao u kulturni fenomen specifične košarke visokog stila kojoj su svi hteli da svedoče.

    Slogan je napravio njihov poverenik i glasi ’Nema opravdanja, samo rezultata’. Liga je mnogo značila lokalnoj omladini, a u Drew su bivale uključene i svetske zvezde tokom godina. Reči jasno iskazuju da nema veze ko si, ni odakle si došao – svi su jednaki i igraju istu igru.

    Slogan je bio moto prvih košarkaša u ligi, a kasnije je postao poput novog svetskog poretka i bivao je ispisivan u teretanama širom sveta. Za razliku od Najki slogana koji je stasao pod budnim okom marketinga, ovaj slogan je potekao iz tradicije i strasti.

    Apple – Think Different.

    U 1997. godini Epl se srozavao, a prioritet Stiva Džobsa bilo je obnavljanje imidža kompanije. Kampanja ’Razmišljaj drugačije’ ne samo da je povratila ugled korporacije već je postala paradigma kreativnog marketinga. Bilo je nekoliko zanimljivih poduhvata u poslovanju ove kompanije, kao što je nedostatak proizvoda. Reklama Think Different je bila aktuelna na TV-u ali se proizvod nije pojavljivao, kao ni u štampi, u magazinima koji su se bavili kompjuterima ali i modom. Dok se konkurencija smejala brend Epl je postao ikona.

    Mnogi tvrde da moto nije bio ni pametan ni kreativan, i kako je bio snishodljivi odgovor na reklami IBM-a u to vreme koja je glasila ’Think’ (misli). Motiv je na šaljiv način spominjan i u seriji Simpsonovi. Nakon teške borbe slogan pokazuje trajnu orginalnost i genijalnost. Stiv Džobs nije verovao u život sa ograničenjima, a ovaj slogan to i dokazuje. Bilo da ste ludi ili genijalni, izvanredni ste.

    Audi – Never Follow.

    Kada je reč o automobilima, kompanije streme ka bazi lojalnih i doslednih potrošača. Dakle slogan mora da komunicira nasleđe, ne samo novine, ali da opet obuhvata sve modele. Pamtljiva i efektna poruka daje vozačima prostor da razmišljaju o prošlosti, sadašnjosti i budućnosti automobila.

    Ovaj slogan je stvaran kao gore pomenuti i pokazajuje da moto ne mora da traje zauvek. Poput samih proizvoda treba da se prilagodi trenutku. Godine 1971. Audi je imao jedan od najdužih slogana koji je glasio ‘Vorsprung durch Technil.’ a koji na američkom tržištu nije mogao dovoljno dobro da se prevede pa je promenjen u ’Istina u inženjeringu’ za njihove kupce.

    Never Follow je zapravo predhodio ovom sloganu. U 2002. godini Audi je pokrenuo jednu od manjih kampanja. Ovo je bio samo jedan od mnogih takmičarskih poteza u teškoj konkurenciji automobilske industrije. Slogan ima sanjarsku i neuhvatljivu molbu, ne isticanje napredne tehnologije ili performansi. On naglašava inovacije i pravac ka otvorenom putu.

    [preporucene_vesti ids=“239147, 221064, 221498″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: pixabay

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE