Pandemija će suštinski transformisati i segment obrazovanja

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pandemija će suštinski transformisati i segment obrazovanja

    Kompanija ALEF je preko 25 godina međunarodni distributer računarske I komunikacione opreme, čija je poslovna politika zasnovana na fokusiranoj podršci partnerima pri izradi projekata, kao i razvoju prodaje rešenja. Ono što je srž uspeha, a što je I sâm Nutanix prepoznao imenujući ALEF za ekskluzivnog distributera za tržište jugoistočne Evrope, Grčke i Kipra, upravo je taj jedinstveni I sveobuhvatni nastup na tržištu, kaže za BIZLife magazin Suzana Radović, Nutanix Sales Channel Manager za EE, Grčku i Kipar.

    „To je bio samo početak izgradnje partnerstva i poverenja dveju kompanija. Pored nagrade koju je ALEF dobio kao najbolji Nutanix distributer 2020. godine za NEEUR, saradnja je nastavila da se širi“, kaže ona i dodaje: „ALEF trening centar, koji ima dugu I stabilnu tradiciju, neverovatnu popunjenost kapaciteta u svim zemljama, sa akreditovanih treninga, sada u svom portfoliju ima i zvanične Nutanix treninge. Zajednički cilj Alefa i Nutanixa je da svojim partnerima i korisnicima pruže jedinstvenu i kompletnu uslugu i podršku, što je ključ uspeha, koji zasigurno neće ostati neprimećen.“ O svemu ovome razgovaramo i sa Goranom Martićem, Nutanix Consulting Engineer za EE Grčku i Kipar i Bojanom Glogovac, Marketing and Training Specialist.

    Kako je pandemija koronavirusa uticala na segment obrazovanja i kako vi u Alefu vidite budućnost edukacije?

    Bojana Glogovac: Kako je pandemija počela da uzima maha, skoro svi treninzi su bili zaustavljeni, delom zbog nepoznanica oko nove situacije, a delom što ljudi, uglavnom, nisu bili voljni da plaćaju virtuelne treninge, jer nisu verovali u njihovu vrednost, a već su bili zasićeni raznim vendorskim vebinarima, koji su postali novi trend u vremenu pandemije. Nezavisno od ovoga, dugoročno gledano, svedoci smo velike ekspanzije korišćenja onlajn platformi za komunikaciju i animiranja korisnika kroz njih. Vrlo brzo smo postali preplavljeni različitim temama I besplatnim sadržajima.

    Goran Martić: Dugoročno gledano, duboko verujemo da će ova pandemija suštinski transformisati I segment obrazovanja – ljudi će mnogo više birati gde i kome posvećuju svoje vreme i svoju energiju i generalno, očekivaće više suštinske vrednosti od samih treninga.

    Kako ste se vi prilagodili i koliko je to bilo izazovno za vas, imajući u vidu da ste jako dugo u ovom poslu?

    Bojana Glogovac: Inicijalno smo i mi, kao i celo tržište, sačekali da naučimo o novom okruženju, ali smo to vreme iskoristili da se konsolidujemo i isplaniramo dalje korake. Svoju strategiju smo postavili oko teze da je život sa pandemijom „nova normala”, stanje koje će biti dugoročnije sa nama. Postavili smo sami sebi pitanje šta je potrebno da uradimo kako bismo pružili identično iskustvo nezavisno od toga gde se student fizički nalazi. Na kraju smo napravili novi koncept hibridnih treninga, koji uključuje korišćenje Cisco pametne table kao okosnice za isporuku treninga, koja ja integrisana sa svim ostalim kolaboracionim alatima, dodatnu edukaciju trenera za podizanje kvaliteta virtuelnih treninga, pružanje konsaltinga u vidu tehnoloških dobrih praksi kroz same treninge itd. Ukratko, naš tim se uvek trudi da bude u korak sa inovacijama i da obezbedi najpozitivnije korisničko iskustvo.

    Kako su reagovali novi polaznici, a kako vaši stalni klijenti?

    Goran Martić: Veoma pozitivno, zaista. Sada imaju slobodu izbora – da li žele da prisustvuju treningu uživo ili virtuelno, zavisno od same situacije koju nameće pandemija i njihovih preferencija, kao i mogućnosti, naravno. Imaju isti pristup instruktoru u svakom slučaju. Ono što je najbitnije u ovoj situaciji sa virtuelnim treninzima jeste da studenti imaju isti kvalitet edukacije i pristup samom instruktoru.

    Da li planirate da proširite i portfolio treninga?

    Suzana Radović: Naravno. Već jesmo, a aktivno i dalje radimo na tome. To je proces koji se stalno odvija, samo je sada ubrzan. ALEF je, kao ekskluzivni i nagrađivani Nutanix distributer, prepoznat i kao ekskluzivni partner za treninge za tržište Istočne Evrope, Grčke i Kipra. Naš cilj je da potpuno ispratimo trendove koje Nutanix, slobodno možemo reći, postavlja poslednjih godina na globalnom nivou i da dosledno opravdamo poverenje koje uživamo na tržištu – i kod korisnika, i kod partnera, i kod Nutanixa.

    Bojana Glogovac: U današnje vreme, kada je sve dostupno i kada je rad od kuće postao svakodnevica, primećuje se i velika fluktuacija zaposlenih. Onlajn treninzi su, takođe, prepoznati kao veliki benefit koji poslodavci mogu da obezbede svojim zaposlenima i na taj način povećaju njihovo zadovoljstvo, ali i ojačaju tehničko znanje svojih timova. Stoga je ALEF, pored vendorskih treninga, razvio i veliki broj tehnoloških treninga, na kojima su radili naši najiskusniji inženjeri. Takođe, razvili smo portfolio tzv. soft-skills treninga, koje poslodavci često koriste u sklopu svojih timskih aktivnosti, podizanja motivacije, razvoja različitih veština – liderskih, menadžerskih, socijalnih, prezentacijskih, komunikacijskih itd. Dodatno, počeli smo aktivnije da koristimo ALEF learning kredite za naše lojalne klijente.

    Kako se ovo o čemu smo dosad razgovarali odražava na vas kao distributera u pogledu realizacije projekata?

    Suzana Radović: Zavisi od segmenta do segmenta, tj. od industrijske grane. Određeni standardni projekti su inicijalno odloženi, ali se i oni sada polako vraćaju u normalne tokove realizacije. Međutim, sa druge strane, usled povećanog rada od kuće, tj. van kancelarije, određena rešenja, kao što je Nutanix Frame, sada su došla još više do izražaja. Zato bismo i iskoristili ovu priliku da vam detaljnije predstavimo Frame kao moderno VDI (Virtual Desktop Infrastructure) rešenje.

    Napominjemo da je Frame originalno Srpska kompanija, „domaća pamet“ koju je Nutanix akvizirao, pre dve godine, za skoro 200 miliona dolara. Tako da naši stručnjaci i dalje rade na razvoju u Nišu i Beogradu.

    Digitalni radni prostor omogućava krajnjim korisnicima pristup servisima, alatima i aplikacijama preko internet pretraživača sa bilo kog povezanog uređaja, sa bilo koje lokacije. Ovakvo rešenje je jedinstveno na globalnom tržištu i predstavlja ključ uspeha hibridnog rada u novom vremenu pred nama. Treba imati u vidu da nije svaki digitalni radni prostor kreiran na isti način. Veći pristup zahteva i veću odgovornost.

    Sa preko 2500 VDI korisnika širom sveta, Nutanix ima veliko iskustvo u radu sa krajnjim korisnicima (End User Computing – EUC) i virtuelnom infrastrukturom. Kako bismo kreirali jednostavnu ali moćnu platformu, koja je predviđena da se prilagođava potrebama korisnika i njegovom digitalnom radnom prostoru, kako sada, tako i u budućnosti, oslonili smo se na bogato iskustvo koje imamo kada je u pitanju VDI i EUC.

    Nutanix Xi Frame je Cloud hosted DaaS, koji omogućava organizacijama svih veličina pristup i neometano I sigurno upravljanje desktopovima, aplikacijama i podacima kroz jednu konzolu, pružajući vam pravo hibridno iskustvo, uz smanjenje troškova.

     

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Nutanix

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE