Kako je na novom poslu: Maja Bađin Georgijević, Mlekara Šabac

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife magazin

Maja Bađin Georgijević, Corporate Communications Manager,  Mlekara Šabac

Već više od 15 godina ste u PR-u. Radili ste i u velikim agencijama i u velikim kompanijama. Da li možete da nam kažete ključne razlike u radu, ako ih uopšte ima?

Da, praktično čitavu dosadašnju karijeru bavim se odnosima sa javnošću, danas formalno korporativnim komunikacijama najveće srpske mlekare – Mlekare Šabac i prvi put na strani proizvođača. Izvor informacija je sve, a kada ste u kompaniji vi ste na izvoru, ne zavisite ni od čije interpretacije ili razumevanja biznisa, brifa/inputa koji vam se šalje. U tom smislu, ova pozicija je deo top menadžmenta i, ukoliko je sistematizacija postavljena kako treba, najčešće ste u prva tri saradnika vašeg direktora (CEO, GM), u mom slučaju – vlasnika biznisa.

Sa druge strane, agencijska kilometraža mi je donela jedno sasvim drugačije bogatstvo, rad u različitim industrijama, sa najrazličitijim klijentima i profilima ljudi sa kojima sam realizovala na stotine projekata i kampanja, iskusila neograničenu inspiraciju, imala pristup trendovima i edukaciji na svakom koraku.

Šta je bolje: menjati posao s vremena na vreme ili ga ne menjati uopšte, tj. biti veran jednoj firmi?

Moje, možda pomalo „old school” razmišljanje utemeljeno je na iskustvu i ne bih savetovala čestu promenu posla mlađim kolegama. Pet godina sa mogućnošću ličnog rasta i razvoja u jednoj kompaniji, jednom sistemu – jeste zlatna sredina.

Ljudi u prvoj godini razmišljaju šta je to što mi daje kompanija, u drugoj šta je to što ja dajem kompaniji, već u trećoj – da li ova kompanija i ja delimo iste vrednosti i planove… A onda, ukoliko ste na dobrom putu i delite iste vrednosti, dobijate sve veće poverenje i više prilika da se razvijate u okviru nje, pa nema ni potrebe da razmišljate o promeni.

Demantovaće me Borislav Miljanović, sa kojim sam pet godina pregovarala o tome da dođem u Agenciju. Rekla sam na kraju da mogu da pokušam i u njoj ostala nepunu deceniju. Na tome sam mu beskrajno zahvalna. Pored agencije, radila sam za nemački lanac METRO Cash & Carry, a ranije u jednoj internacionalnoj i u jednoj domaćoj kompaniji koje su se bavile naftom.

Kako promena posla utiče na čoveka? Kako je na vas uticala? Entuzijazam? Strah?

Bila je neplanirana i došla je iznenada, što obično ima prizvuk neke negativne konotacije, ali ja sam je prihvatila sa puno entuzijazma i u njoj videla priliku. Samo takvim pristupom čovek može uspešno da radi u dinamičnoj i zahtevnoj industriji kakve su komunikacije, u kojoj se stalno nešto menja. Ja volim svoj posao i on je u sinergiji sa mojim temperamentom i karakterom, sve drugo bi mi bilo dosadno.

Kako je vama protekao prvi dan na novom poslu?

Neobično, neočekivano – u radu od kuće i uz upotrebu svih digitalnih platformi, koje su zaživele preko noći, u doba pandemije kovida 19, kada su komunikacije došle do izražaja više nego ikada ranije.

Šta je bila prva stvar koju ste uradili/primenili?

Vodila sam beskonačne razgovore i tražila da odem u proizvodnju, da mi omoguće da razumem gde sam došla, da vidim neposredno kako danas funkcioniše mlekara koja na tržištu postoji skoro 90 godina, a 60 odsto svoje proizvodnje izvozi u Rusiju, naš region, za Nemačku, pa čak i u SAD. Za uspostavljanje korporativnih komunikacija i njihovo uspešno vođenje smatram da je samo suštinsko razumevanje funkcionisanja kompanije, pa tako i branše, od presudnog značaja.

Izvor: BIZLife magazin

Foto: BIZLife magazin

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.