Poslovni prostor nakon pandemije izgledaće potpuno drugačije - ovo su najnoviji trendovi

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovni prostor nakon pandemije izgledaće potpuno drugačije – ovo su najnoviji trendovi

    Pandemija je u velikoj meri uticala na našu svakodnevicu. Promenio se način na koji kupujemo, radimo, družimo se, komuniciramo sa prijateljima, kolegama, poslovnim partnerima. Nova pravila ponašanja su uticala i na organizaciju prostora u kome radimo. Prioritet je postalo zdravlje zaposlenih.

    Sve češći zahtevi da radno mesto ima dovoljno svežeg vazduha i obaveznu primenu socijalnog distanciranja, uticali su da i poslovni prostori budućnosti moraju da budu dinamični i fleksibilni. Takođe, digitalni alati će imati ključnu ulogu u kancelarijama novog doba, pa tako u narednom periodu možemo očekivati sve više digitalizovanih kancelarija u kojima neće biti potrebe za bilo kakvim dodirom, odnosno sve će biti „touchless“, kako bi se obezbedila maksimalna zaštita zaposlenih.

    Pitali smo Gorana Živkovića, direktora CBS International za Srbiju, koji su to najnoviji trendovi koji će obeležiti uređenje i opremanje radnog prostora ali i gradnju poslovnih zgrada u narednom periodu.

    “Činjenica je da ćemo do kraja 2022. godine imati još 230.000 kvadratnih metara poslovnog prostora, od kojih će neki biti najbolji primer novih trendova i potreba. Dodatni značaj segmentu poslovnog prostora kod nas daju i investitori koji se trude da sa svakim novim kancelarijskim objektom pomere granice u kvalitetu, sadržajima i prilagodljivosti prostora. Zdravlje zaposlenih i njihov komfor su na prvom mestu, a to se između ostalog postiže i visokim stepenom digitalizacije i automatizacije svakog segmenta poslovnog prostora koji to može da podrži, upotrebom različitih senzora koji registruju prisustvo ljudi u prostoru i pojačavaju dotok svežeg vazduha. Pored svega navedenog, važnu ulogu igra i sama pozicioniranost poslovnog prostora, sa posebnim akcentom na okruženje. Prednost će definitivno imati poslovne zgrade u čijoj neposrednoj blizini se nalaze parkovi i zelene površine, namenjene ne samo relaksaciji zaposlenih, nego i vođenju kreativnih sastanaka u prirodnom okruženju“, ističe Goran Živković, direktor CBS International za Srbiju.

    Najaktuelniji primer jednog takvog objekata je i poslovna kula Skyline AFI Tower, koja se gradi u Ulici kneza Miloša u sklopu projekta Skyline Belgrade. Reč je o poslovnoj zgradi koja će, pored impozantne arhitekture, pružiti svim budućim zaposlenima upravo ono o čemu sam govorio – maksimalnu sigurnost i bezbednost na radnom mestu. Dodatnu vrednost pružiće brojni sadržaji u okviru Skyline kompleksa poput supermarketa, restorana i kafića, ali i zone za sport i rekreaciju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: Goran Živković, direktor CBS International za Srbiju

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE