Poštari LJUTI na građane što traže da im donesu poštu?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poštari LJUTI na građane što traže da im donesu poštu?

    Nakon pisanja portala NS uživo o nedostavljanju paketa na kućne adrese Novosađana u komentarima se javio veliki broj onih koji su doživeli ovu neprijatnost ali i radnika Pošte koji kažu da građani nemaju razumevanje, a za propuste krive Upravu.

    Kako navode, tekst Građani idu sami po pakete jer kuriri otaljavaju posao? nastao je na osnovu pritužbi zbog nesavesnog poslovanja firme “PostExpress”.

    Kuriri, umesto da sami uruče pošiljku, dolaskom na vrata primaoca i tu predaju pakete u poštansko sanduče ubacuju izveštaj o navodnom pokušaju dostave, nakon čega paket ostavljaju u najbližoj pošti. Što za posledicu ima redove i gnev građana zbog gubljenja vremena za uslugu koju su uredno platili.

    O tome koliko su ove tvrdnje tačne govori više desetina poruka ljudi koji su se prepoznali i bar jednom našli u ulozi oštećenog, piše portal.

    Kao razlog propusta navode plaćanje ležarine, koja se odnedavno naplaćuje nakon ostavljanja paketa u pošti do trenutka preuzimanja. Tako da bi kao otkupnu cenu platili iznos paketa, troškove dostave i ležarinu. Bilo je i onih koji tvrde da poštari otaljavaju posao, kao i zahteva da im bude isplaćen novac za vreme provedeno u redu.

    Među onima koji smatraju da poštari nisu krivi kao razloge navode bezobzirnost Uprave, pandemiju koronavirusa, manjak radne snage i veći obim posla tokom decembra, piše NS Uživo.

    Masa ljudi zaražena koronom naručuje, kuriri moraju do praga da im donesu pošiljku, a ljudu naručioci su mnogo bezobrazni čast izuzecima, u doba korone posao raste SRAMOTA. Treba cenu dostave duplirati pa se onda žalite“, glasio je jedan od komentara.

    Izvor: NS Uživo

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • Marija

      Ljudi, podnesite zahtev u posti za nafoknadu stete i napisite reklamaciju. Ja to uradila i vracen mi je iznos postarine, a odgovor na reklamaciju sraman. Kurir se izjasnio da "zbog guzve i mnogo posla ne moze sa sigurnoscu da tvrdi kako je postupao sa posiljkom". To me je izrevortiralo i isla sam do kraja. Vratili su mi novac.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE