Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predstavljamo vam model uspešnog pokretanja domaće proizvodnje

    Pre godinu dana, 57 proizvoda koji nose trag prirode najrazličitijih krajeva Srbije zablistalo je na policama dm drogerija zahvaljujući projektu dm Inkubator, a tokom poslednjih 9 meseci plasirano je još 15 novih. Ovaj biznis model pokazao se kao veoma uspešan, naročito u proteklom periodu u kojem je značajna podrška stigla upravo od domaće proizvodnje.

    Kompanija dm pokrenula je inovativni projekat dm Inkubator sa ciljem da omogući malim i srednjim proizvođačima plasman na tržište kroz najveći drogerijski lanac u Evropi. Kupci danas uživaju u njihovim jedinstvenim proizvodima koji pariraju svetskim brendovima, a iza tih rezultata stoji sveobuhvatni rad sa stručnjacima i mentorima iz različitih oblasti.

    „Ovaj projekat je odličan primer saradnje velikog trgovinskog lanca, državnih institucija i stručnjaka iz akademske zajednice i specijalizovanog udruženja proizvođača organske hrane. Projekat dm Inkubator našim proizvođačima je pružio mogućnosti koje su im u redovnim uslovima teško dostižne, imajući u vidu konkurentnost industrije, a posebno je važno što su im obezbeđeni jednaki uslovi za plasman na tržište“, ističe Radoje Krajišnik, koordinator projekta i menadžer asortimana dm Srbija.

    Šta kažu domaći proizvođači koji su dobili ovu jedinstvenu priliku?

    Ključ uspeha – nađite nekoga da vas nauči

    „Edukacija i saveti profesionalaca na temu tehnologije i marketinga uneli su veliku vrednost u razvoj našeg biznisa. Ključna stvar za svakog proizvođača jeste – ako ne znate da prodajete, nađite nekog ko zna i učite od njega. Ovakvi projekti, ali i subvencije od strane države u prve dve godine odličan su primer za potencijalno rešenje ovih izazova“, naglašava Mirko Perić, vrhunski pčelar i tvorac poslastice Veverko.

    Ovaj posni, hrono, veganski i bez glutena medni namaz do sada se prodavao samo na sajmovima i u okviru 13 maloprodajnih objekata u celoj Srbiji, a zahvaljujući dm Inkubatoru našao je put do srca kupaca i preko polica dm drogerija.

    Ostvarenje dugogodišnjeg plana

    Još jedan karakterističan domaći brend koji je osvojio kupce dm-a jeste brend Vrtlari, kašasti prirodni sokovi od brokolija i jabuke, koji sadrže čak 51 odsto brokolija i 49 odsto mutnog soka od jabuke. Kreatori ovog napitka ističu da su zahvaljujući dm-u uspeli da sprovedu u delo dugo željeni projekat.

    „Desetogodišnje iskustvo u uzgajanju voća i povrća dovelo nas je do ideje da napravimo domaći proizvod sa željom da ga ponudimo kupcima u Srbiji, a možda u budućnosti plasiramo i na inostrano tržište“, kažu iz Vrtlara i dodaju da je činjenica da su deo dm-a za njih bila naročito značajna tokom vanrednog stanja kada je stalo gotovo sve sem velikih trgovinskih lanaca.

    Njihovi domaći proizvodi prvo su doživeli inostrani uspeh

    Sve do projekta dm Inkubator mnogi domaći proizvođači bavili su se isključivo izvozom, što je slučaj sa BMD kompanijom iz Arilja koja se bavi proizvodnjom suvih organskih pečuraka i drugih šumskih plodova iz netaknute prirode.

    „Nakon 20 godina izvoza naših proizvoda na strano tržište, konačno imamo priliku da ih ponudimo i kupcima u Srbiji. Želimo da edukujemo kupce o značaju gljiva u ishrani čoveka i zato u svakom našem pakovanju možete da pronađete tekst o tome koju su benefiti korišćenja konkretne pečurke, a malo vremena koje vam je potrebno za njihovu pripremu u kuhinji omogućiće svima mnogo zdravog zadovoljstva“, poručuju tvorci Taste of the West proizvoda.

    Karakteristično za ovaj brend jeste to što se sve pečurke sakupljaju ručno, a potom se suše i pakuju tako da ne gube svoja bogata nutritivna svojstva. Pravi ukus prirode.

    Nakon 20 godina okrenula se sopstvenom biznisu

    Asortiman nege i lepote u dm-u postao je bogat za niz specifičnih proizvoda koji dolaze iz srca naše zemlje. Tako potpuno novi koncept nege stiže od Bione koja nudi kompletnu negu lica na bazi jedinstvenih sastojaka iz celog sveta poput zelenog kavijara, mahovine, organske celularne vode jabuke i ekstrakta japanske trešnje.

    „Firmu sam osnovala 2015. godine u želji da stvorim proizvode na koje ću biti ponosna i koji će biti vrhunac moje karijere duge 20 godina. Tokom svih tih godina radila sam u velikim kompanijama i sticala iskustvo u stvaranju brendova. Ono što me je pokrenulo da samostalno započnem privatni biznis je upravo želja da stvorim nešto novo i  drugačije, s obzirom na to da u kompanijama  gde sam radila nije bilo sluha za tako nešto“, poručuje Ljiljana Reljić, vlasnica Prefer Cosmetics koja stoji iza brenda Biona.

    U okviru dm Inkubatora, u segmentu nege i lepote razvijeni su i drugi specifični proizvodi poput Olydrop, ulja za masažu osetljivih desni, Coquette prirodnih tečnih rumenila u tubi, My way natural čvrstih losiona za telo, Multiactiv čudesne marmelade za predeo oko očiju, Call me Frank preparata za negu muške kose i drugih. Ponuda hrane takođe je postala bogatija za niz slasnih namirnica kao što su Tvoja domaćica salate od prirodnih sastojaka, PrirodNo1 organski namazi od borovnice, šumskih jagoda i crne zove, kao i matični sokovi koji stižu od porodičnog brenda Dolovac i prave se bez dodatka vode, šećera i aditiva, u potpuno prirodnoj boji.

    Deo jedinstvenog asortimana dm Inkubatora biće na sniženju do 30 odsto u periodu od 16. do 30. septembra, kada će kupci imati priliku da pronađu svoje ekskluzivne favorite po još pristupačnijim cenama.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE