Predstavljeni priručnici medijske pismenosti za roditelje, javnu upravu i biznise

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predstavljeni priručnici medijske pismenosti za roditelje, javnu upravu i biznise

    U okviru skupa „Nova pismenost za novo doba“, organizacija Propulsion, u partnerstvu s Američkom agencijom za međunarodni razvoj (USAID), u Narodnoj biblioteci Srbije predstavila je priručnike medijske pismenosti za roditelje, javnu upravu i biznise.

    Oni su rezultat saradnje programa Nova pismenost i Ministarstva kulture i informisanja, sa ciljem pobaljašanje praksi digitalne, medijske i informacione pismenosti u našoj zemlji.

    Skup je otvorila Slavica Trifunović, pomoćnica ministra u Sektoru za informisanje i medije, koja je izrazila zadovoljstvo prema ovakvoj inicijativi i aktivnostima koje se sprovode kako bi se teme poput ove našle među prioritetnim tememama savremenog srpskog društva koje su neophodne svima za snalaženje u složenom medijskom, informacionom ekosisitemu za aktivno učešće u građanskom životu.

    „U današnjem medijskom okruženju, svedoci smo promena navika publike, kada je u pitanju informisanje, zabava, obrazovanje i kultura. Uticaj koji influenseri danas imaju je nesporan, a ono što je kod njih specifično je mogućnost interaktivnosti u realnom vremenu, u odnosu na tradicionalne medije. Sa tim u vezi, Ministarstvo kulture se kontinuirano zalaže, i sa svojim međunarodnim razvojnim partnerima strateški radi na medijskoj i informacionoj pismenosti. Zahvalni smo USAID-u i Propulsion-u na podršci i saradnji koju imamo na ovom projektu”, rekla je Trifunović.

    U ime organizacije Propulsion prisutnima se obratio Darko Soković, direktor programa Nova pismenost, koji je istakao značaj medijske i digitalne pismenosti u savremenom svetu.

    Medijski i digitalni prostor, bilo oflajn ili onlajn, toliko je kompleksan da nam treba najpre duboko teorijsko razumevanje i set praktičnih pristupa da kroz nepregledno obilje sadržaja prokrčimo put, navodi Soković.

    „Čovek ovo možda može i da zanemari kad bira sam za sebe, ali kad vaša odgovornost seže do budućnosti nekog mladog bića, nema mesta improvizaciji. Zato smo ponosni što ovoj temi pristupamo sistemski i zajedno s USAID-om, Ministartsvom i drugima nudimo savremen, sveobuhvatan set priručnika koji upravo tretiraju ove probleme “, rekao je Soković.

    Skup je završen predavanjem i radionicom „Ti si medij – i šta sad?”, na kojima su domaćim, kao i influenserima iz regiona eksperti predstavili osnove medijske, informacione i digitalne pismenost, što je uvod za Influence akademiju koju će program Nova pismenost organizovati sa najuticajnijim influenserima tokom leta i jeseni.

    Izvor: BIZLife

    Foto: USAID

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE