Pridruži se akciji čišćenja 6. novembra: Budi promena koju želiš da vidiš uz Clean Up Your Belgrade

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pridruži se akciji čišćenja 6. novembra: Budi promena koju želiš da vidiš uz Clean Up Your Belgrade

    Da li znaš gde ide tvoje smeće? Šta ostavljaš za sobom? Ko ako ne ti? Kad ako ne sad? ovim pitanjima u promo videu obeleženo je lansiranje Clean Up Your Belgrade kampanje u Srbiji, koja se realizuje u saradnji sa srpskim ogrankom međunarodne ekološke organizacije Trash Hero.

    Kampanja predstavlja deo globalne Clean Up Your Act inicijative brenda HUGO, nastale kao rezultat kontinuiranih napora kompanije HUGO BOSS ka umanjenju ekološkog otiska.

    Prvi korak na ovom putu jeste buđenje svesti i skretanje pažnje javnosti na štetan uticaj koji čovečanstvo ima na planetu Zemlju, na šta u promotivnom videu ukazuju i glumci Slaven Došlo i Vanja Nenadić i fotograf Nemanja Maraš zajedno sa Draganom Katić, osnivačicom ogranka Trash Hero organizacije u Srbiji. Oni su takođe pozvali pojedince na preduzimanje malih koraka u cilju smanjenja tog štetnog uticaja, a jedna od njih biće i zajednička akcija čišćenja smeća, koja će se u okviru kampanje održati na teritoriji Beograda.

    Ova akcija biće održana 6. novembra u 12 časova u Pančićevom parku na Donjem Dorćolu, u cilju pružanja podrške lokalnoj zajednici u naporima za bolju i čistiju budućnost.

    Kompanija HUGO BOSS već godinama u svom poslovanju posvećuje veliku pažnju preuzimanju odgovornosti za svoje proizvode, ljude sa kojima sarađuje, ali i uticaju na životnu sredinu. Pored dizajna, kvaliteta, izdržljivosti i inovativnosti, prilikom stvaranja odevnih predmeta veoma se vodi računa o visokim zdravstvenim i ekološkim standardima. Kroz nabavljanje održivih materijala i uvođenjem, te razvojem procesa koji su povoljni za životnu sredinu i klimu, HUGO BOSS stremi ka ostvarenju svoje vizije, a to je klimatski neutralna modna industrija do 2050. godine. Zahvaljujući takvim naporima, od 2019. godine do sada, kompanija je postigla smanjenje emisije ugljen dioksida za 24 odsto.

    U okviru Clean Up Your Belgrade kampanje, kreirana je i posebna Clean Up Your Act (CUYA) capsule kolekcija, napravljena od organskog pamuka i recikliranih materijala, a koja će biti dostupna u HUGO radnji, u TC Galerija.

    Pogledaj promotivni video na linku i priključi se akciji čišćenja 6. novembra, za lepši i čistiji grad u kome živimo. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE