Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    PRIMER LOŠEG RUKOVODSTVA: Kako je Marisa Majer potrošila Jahuove milijarde dolara

    Marisa Majer (Marissa Mayer) imala je vetar u leđa kada je postala CEO Jahua (Yahoo) 2013. godine. Uživala je reputaciju wunderkinda iz Silikonske doline, jer je bila prva žena inženjer u Guglu (Google) i istakla se umećem i znanjem. Kao Jahuov izvršni direktor, imala je sve resurse koje je pomalo „kljakava“ ali i dalje bogata kompanija mogla da ponudi: „kooperativan odbor, dosta novca i milijardu posetilaca mesečno.“ Ipak, nije uspela da „obrne“ Jahuovo bogatstvo.

    Očekuje se da će se kompanija prodati. Kupci su navodno spremni da ponude između 2 i 3 milijarde dolara za ovaj tehnološki konglomerat, što nije ni upola manje od 8 milijardi dolara, a to je cena koju je kompanija predviđala. Dalje, ta cena nije dovoljna da potvrdi mnoge investicije Marise Majer.

    U očima kritičara, Majer provela je tri rasipničke godine vodeći Jahu. „Variety“ daje listu njenih troškova.

    1 milijarda dolara: Količina koju je Jahu potrošio da kupi Tumblr;

    584 miliona dolara: Potrošeno da bi se priključila video platforma BrightRoll;

    2.8 milijarda dolara: Procenjeno da je potrošeno da bi se pridobilo oko 50 kompanija pod rukovodstvom Mejerove.

    1.2 milijarda dolara: Umanjenje naknade za Goodwill koje se odnose na nabavke od 2012. godine pa na dalje;

    272 miliona dolara: Zapis o Tumblru, kao i o originalnim serijama nakon što je Jahu izbacio TV zabavu.

    450 miliona dolara: Navodno potrošeno na besplatnu hranu za zaposlene tokom četiri godine;

    7 miliona dolara: Suma potrošena na zabavi na odmoru. (Marisa je kasnije tvrdila da su ova i prethodna suma preterane);

    10 miliona dolara: Godišnja vrednost dogovora Jahua i Kejti Kurik (Katie Couric);

    200 miliona dolara: Ponuđeno za video sajt Dailymotion (dogovor nikada nije postignut, jer je Dailymotion kupio Vivendi).

    [preporucene_vesti ids=“114508″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE