Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Projekat medijske kuće BIZLife „30 ispod 30“ širi se REGIONALNO!

    Projekat medijske kuće BIZLife „30 ispod 30“ koji više nego uspešno realizujemo već tri godine, ove godine je dobio i svoje regionalno izdanje.

    Po ugledu na magazin Forbs, BIZLife od 2018. godine promoviše uspešne, ambiciozne, vredne, odgovorne i hrabre mlade ljude koji donose novu energiju i progresivne ideje u svojim poslovnim okruženjima. Lidere koji su potrebni našoj zemlji i društvu, a njihova odluka da ostanu i nastave da rade u Srbiji zaslužuje podršku i pohvalu.

    Zbog toga je medijska kuća BIZLife izuzetno ponosna što je ova ideja prepoznata i van granica naše zemlje.

    Sa željom da promoviše i zadrži mlade i uspešne ljude u Bosni i Hercegovini, agencija Represent Communications pokrenula je projekat „30 ispod 30“ i u toj susednoj zemlji.

    Pričajući priče o 30 ambicioznih i vrednih pojedinaca mlađih od 30 godina i o mentorima od kojih su učili o poslu, pokrenuli su kampanju kojom promovišu dobitnu kombinaciju uspeha i mladosti.

    „Svesni smo da je Bosna i Hercegovina zemlja neverovatnih ljudi koji uprkos globalnim i domaćim krizama i zastrašujućim izazovima hrabro stvaraju prilike i napreduju i onda kad se čini da je to nemoguće. Ipak, složićete se da o njima ne slušamo tako često. Sada je prilika da to promenimo“, izjavila je Ena Maglić, direktorka PR, digital i content agencije Represent Communications BiH.

    Projekat „30 ispod 30“ u BiH se odvija pod sloganom „Lideri kakve trebamo“, fokusirajući se upravo na isticanje onih pojedinaca koji pokazuju da je ostanak i uspeh u svojoj zemlji itekako moguć kada vam kompanija u kojoj radite pruži svu podršku i razume da ulažući u svoje zaposlene ulaže u svoju budućnost.

    „Promocijom pojedinačnih priča koje će odjeknuti u javnom prostoru zajedno rušimo stereotipe i dokazujemo da u BiH postoje kolektivi koji ulažu u svoje ljude, a mlade želimo pohvaliti za postignute rezultate. Stoga pozivamo sve kolektive koji svojim programima zapošljavaju, inspirišu, obučavaju mlade ljude da se uključe u ovaj projekt i dobiju dodatni medijski publicitet“, istaknula je Maglić.

    „Ne želimo da dozvolimo da deprimirajuće informacije preuzmu primat u svakodnevnoj komunikaciji, već nastojimo da damo doprinos zaustavljanju zabrinjavajućeg demografskog trenda odlazaka iz BiH. Ko zna, možda baš vaša priča, iskustva, saveti i ideje postanu vodilja drugim kompanijama i pojedincima kako da otkriju, istaknu i nagrade impresivne talente kojih zasigurno ima u svakoj branši“, poručio je Alen Mehanović, direktor novih biznisa i projekata agencije.

    BIZLife „30 ispod 30“: TREĆI PUT predstavljamo najuspešnije u Srbiji

    Ovo je BIZLife lista „30 ispod 30“ za 2019. GODINU!

    BIZLife predstavlja „30 ispod 30“ (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Represent Communications

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE