Recept za uspeh: Sinergija između iskustva i inovacija - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Recept za uspeh: Sinergija između iskustva i inovacija

    Priznanje „Najbolje iz Srbije 2016“ pripalo je kompaniji Filip Moris AD Niš u kategoriji za najbolji korporativni brend. Nagradu je sinoć u Novom Sadu primila menadžerka za odnose sa lokalnom zajednicom i donacije za jugoistočnu Evropu Jelena Preradović Stevanović.

    – Velika je čast primiti ovako prestižno priznanje u kategoriji za najbolji korporativni brend. Verujemo da je to rezultat sinergije između iskustva i tradicije, koja u našem slučaju traje od 1885. godine, ali i mogućnosti i sposobnosti da se prilagođavamo savremenim tržišnim prilikama, tako što uvodimo nove tehnologije i inovacije – kaže Preradović.

    Ranije, ova duvanska kompanija saopštila je da je radikalno promenila viziju poslovanja i kao cilj postavila budućnost bez duvanskog dima i zbog toga je počela da proizvodi duvanske proizvode koji su alternativa klasičnim cigaretama.

    – Možemo da najavimo veliku transformaciju naše kompanije i uvođenje potpuno nove kategorije proizvoda bez duvanskog dima. Hvala svima koji su i ovim priznanjem pružili podršku u značajnom trenutku ne samo za našu kompaniju, već i za našu celokupnu industriju – zaključila je ona.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE