Regionalni stručnjaci predstavljaju prodaju i marketing „novog normalnog“ doba

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Regionalni stručnjaci predstavljaju prodaju i marketing „novog normalnog“ doba

    Online event „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“ donosi na jednome mestu iskustva vodećih ljudi iz regije u prodaji i marketingu koji će ispričati svoja iskustva za vreme pandemije koronavirusa i predložiti konkretna rešenja.

    U organizaciji kompanije HSM informatika 2. decembra održaće se online event „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“. Na predavanjima i ključnim panelima „Budućnost prodaje“ i „Budućnost marketinga“ u sklopu događanja govoriće se o najnovijim trendovima, iskustvima regionalnih lidera u industriji i konkretnim rešenjima kako prilagoditi poslovanje novim uslovima pomoću digitalne tehnologije.

    Postoji jaz između kompanija i klijenata, a prodajni i marketinški timovi novog doba moraće se prilagoditi kako bi taj jaz premostili. Ključnu ulogu imaće tehnologija. Ali koja je to tehnologija koja će podići produktivnost i osigurati stalan rast?

    „Iako su rešenja koja nudimo relevantna, ova nam je godina bila jedna od najzahtevnijih od osnivanja pre 30 godina. HSM nije samo kompanija koja implementira CRM rešenja, nego nam je, kao aktivnom korisniku, Salesforce zaista srce poslovanja. Tehnologija ne može ukloniti sve izazove, ali može pomoći prodaji i marketingu da rade sinhronizovanije i lakše dopru do kupaca. I, što je presudno, pomoći menadžmentu da odluke donosi pravovremeno i brzo“, izjavio je Jakov Urbanke, Business Solutions Director, HSM Informatika.

    Na panelu „Budućnost prodaje“ učestvovaće Mato Njavro (ZŠEM), Darko Minić (AIGO Business System), Krešimir Hlede (Greyp Bikes) i Josip Ergović (Nexe) te će svako iz perspektive svoje industrije govoriti o izazovima s kojima se susreće, ali i pozitivnim promenama.

    „Godina 2020. samo je ubrzala tranziciju na online prodaju, čak i kod „big-ticket“ proizvoda, ali i približila proizvođača i krajnjeg kupca. Distributeri i prodajni zastupnici moraće da postanu sve kreativniji u pružanju dodatne vrednosti kako bi zadržali svoju poziciju na tržištu“, naglasio je Krešimir Hlede iz kompanije Greyp Bikes kao jednu od specifičnosti koja u budućnosti očekuje distributere.

    Moderator panela „Budućnost marketinga“ Ognjen Bagatin, CEO Poliklinike Bagatin i vlasnik časopisa Poduzetnik i sam se susreo s brojnim izazovima u koronakrizi: „Naš je najveći izazov bio kako konferencije koje smo planirali „uživo“ održati u novim uslovima. Međutim, našli smo način. Kontinuirano smo održavali odnose s klijentima i partnerima, pa smo odlučili da organizujemo konferencije u online obliku. Za obe konferencije smo imali rekordan broj učesnika, što nam je pomoglo da ponudimo našim partnerima više komunikacijskih platformi za promociju njihovih brendova i tako povratimo interes oglašivača.“ Kako će se razvijati svet medija, oglašavanja, komunikacije s potrošačima i B2B zajednicom, te koju će ulogu u svemu tome imati tehnologija, govoriće predstavnici vodećih regionalnih medija na panelu „Budućnost marketinga“: Borislav Miljanović (Represent System), Darijan Kosić (N1), Miran Pavić (Telegram) i Zoran Turković (24sata).

    Više informacija o online eventu i program možete pronaći na web stranici salesforce.hsm360.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE