Rekreativci svih uzrasta preneli poruku o važnosti redovne rekreacije

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rekreativci svih uzrasta preneli poruku o važnosti redovne rekreacije

    Tradicionalna Coca-Cola trka zadovoljstva okupila je veliki broj građana svih generacija koji su dobro poznatom trasom prošetali ili istrčali pet kilometara i zajedno omogućili da Beograd dobije prvu Coca-Cola aktivnu zonu. Svi učesnici su zajedno ukazali na važnost redovne rekreacije i fizičke aktivnosti kao preduslova za očuvanje sveukupnog  zdravlja.

    Kao i prethodne tri godine, koliko je Coca-Cola sistem partner Trke zadovoljstva, učesnici su se pre početka trke zajedno pripremali u Coca-Cola zoni za zagrevanje. Takođe, na maratonu je trčanje promovisalo i više od 130 zaposlenih u kompaniji, kao i veliki broj maturanata maratonaca koje Coca-Cola sistem dugoročno podržava.

    “Veliki broj učesnika potvrđuje da je ova manifestacija i dalje oličenje sportskog duha, dobrih navika i brige o sebi kroz redovnu fizičku aktivnost. Znamo koliko je rekreacija  važna za dobro zdravstveno stanje, ali i dobro raspoloženje, i stoga nas raduje da kroz Coca-Cola trku zadovoljstva zajedno motivišemo veliki broj ljudi svih uzrasta da se aktivno rekreiraju. Samo prošle godine, u okviru našeg Coca-Cola Pokreta za radost, u saradnji sa mnogobrojnim partnerima aktivirali smo više od 90 hiljada ljudi i nastavljamo sa istim entuzijazmom i energijom. Svi zajedno ove godine trčali smo za prvu Coca-Cola aktivnu zonu u Beogradu čime ćemo proširiti našu mrežu teretana na otvorenom širom Srbije gde građani mogu besplatno da vežbaju“, izjavio je Aleksandar Ružević generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija.

    Tokom trajanja trke, građani su mogli da se osveže na nekoj od 20 okrepnih stanica ali i da dobiju korisne savete o zdravim životnim navikama. Studenti medicine i nutricionisti okupljeni na projektu „Pronađi meru” su posetiocima i učesnicima davali savete o pravilnoj ishrani pre i nakon trke, ali i o hidraciji, koja je veoma važna za sve rekreativce i profesionalne sportiste. Značajna pažnja bila je posvećena i odgovornom postupanju prema životnoj sredini i ambalažnom otpadu te se Sekopak pobrinuo da se iskorišćena ambalaža prikupi i odloži.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE