Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Rešenja krojimo prema potrebama korisnika“

    Đorđe Vuksanović, Glavni direktor za transformaciju, A1 Srbija i A1 Slovenija

    • O digitalnoj transformaciji kao neophodnom procesu kroz koji biznisi moraju da prođu zbog unapređenja poslovanja sve se više govori i u srpskim poslovnim krugovima. Šta to znači u praksi za korisnike, ali i vas kao operatora koji je, iako ima novo ime, prisutan na tržištu već 14 godina?

    I pre početka zdravstvene krize mi smo bili na putu digitalne transformacije, ali je pandemija te promene ubacila u šestu brzinu. U tim situacijama ključno je predviđanje i spremnost na preuzimanje rizika. Savremeni svet je sve brži i korisnici očekuju da budete korak ispred, partner koji će pre njih prepoznati potrebu i ponuditi odgovor. Mi smo godinama u svojevrsnoj nadogradnji telekomunikacionog operatora ka ICT kompaniji, jer budućnost već sada zahteva kreiranje optimalnih rešenja po sistemu „ključ u ruke“, pomoću kojih korisnici mogu da unaprede poslovne procese i tako povećaju efikasnost i profit. Naše nastojanje je uvek bilo baš u tom pravcu, s tim što smo sa prelaskom pod plašt velikog internacionalnog brenda A1, dobili dodatnu snagu, ekspertizu i resurse, što nam omogućava da budemo još brži u donošenju novih rešenja na tržište Srbije.

    Ne gubimo iz fokusa naš primarni biznis, o čemu govori i podatak da smo prema izveštaju RATEL-a za prvi kvartal 2021.godine bili operator kod kojeg korisnici najviše prenose svoje brojeve.

    • Koja su to rešenja na koja poslovni korisnici mogu da se oslone, a da nije reč „samo“ o stabilnoj i brzoj internet konekciji?

    Ona je definitivno uslov bez koga se ne može i osnova digitalnog poslovanja. Da bismo podržali trend rasta broja korisnika i njihove potrebe imamo značajna unapređenja na mrežnoj infrastrukturi, proširenju kapaciteta 4G mreže i još veće unapređenje data servisa.

    Uveliko radimo na dodatnim infrastrukturna proširenjima, posebno u Beogradu i u Vojvodini, koja će značajno unaprediti iskustva korisnika na čak 70 odsto mreže do kraja ove godine.

    Osim te infrastrukture, postavlja se pitanje kako tehnološki napredak može dodatno da se iskoristi, da donese benefit poslovnim korisnicima kroz optimizaciju poslovnih procesa i kreiranju novih poslovnih modela. Svesni značaja naprednih ICT tehnologija oni žele rešenja krojena prema svojim potrebama i napredno korisničko iskustvo. Zahvaljujući tome što smo deo A1 Telekom Austria Grupe sa više od 25 miliona korisnika u 7 zemalja, imamo uvid u najnovije trendove i pristup najsavremnijim tehnologijama. To su servisi koji će omogućavati brže i lakše poslovanje na bezbedan i digitalan način pomoću modela servisa „everything as a service“ – poput Narrow Band IoT i privatnih kampus LTE mreža, Cyber Security i Advanced Connectivity, kao i platformskih rešenja razvijenih u okviru naše kompanije A1 Digital – IoT Cumulosity i Exoscale Cloud hosting.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE