S ljubavlju, domaće - velika prilika za male proizvođače

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    S ljubavlju, domaće – velika prilika za male proizvođače

    Pored više od 80 proizvoda domaćih dobavljača koji čine ponudu „S ljubavlju, domaće”, među policama prodavnica mogu se pronaći i mnogi mlečni proizvodi pod ovim brendom. To su proizvodi u tradicionalnoj ambalaži sa motivima Šumadije koji svoj put započinju u proizvodnim pogonima mlekare „Kruna”. Mlekara „Kruna” predstavlja modernu, porodičnu mlekaru izgrađenu u srcu Šumadije i Pomoravlja, u Velikoj Plani, koja je počela sa radom tek pre godinu dana i koja je već ostvarila uspešnu saradnju sa Lidlom.

     

    Ono po čemu se mlekara „Kruna” ističe jesu brz razvoj, najviši standardi primenjeni u izgradnji objekta, koji se prostire na 3000 kvadratnih metara, najmodernija oprema i laboratorija za kontrolu sirovine i gotovih proizvoda, kao i sertifikati koji se odnose na upravljanje bezbednošću hrane, životnom sredinom, zaštitu na radu i IFS, međunarodni standard kontrole bezbednosti hrane i nivoa kvaliteta dobavljača, koji je bio uslov za saradnju sa Lidlom. Mlekara „Kruna” se savršeno uklapa u koncept „S ljubavlju, domaće” zato što je mlekara rasla s ljubavlju porodice njenih osnivača, Steva i Marije Zeljić, koji su svoju firmu podigli na temeljima porodičnog zanata i tradicionalnih recepata. U asortiman pod pomenutim brendom pripadaju proizvodi mlekare: jogurt sa četiri posto mlečne masti, sveži sir, šumadijski mladi sir, mleko sa četiri posto mlečne masti i drugi.

    Od početka saradnje sa kompanijom Lidl mlekara „Kruna” je uvećala za čak tri puta svoju proizvodnju mlečnih proizvoda i unapredila svoje procese i resurse.

    Ništa od ovoga ne bi bilo moguće u kratkom vremenskom periodu da Lidl, osluškujući zahteve i potrebe svojih potrošača, nije prepoznao kvalitet i potencijal domaćih proizvoda mlekare „Kruna”.

    Uzajamnu dobrobit saradnje između velikog trgovinskog lanca, kao što je Lidl, i nekada malih proizvođača, poput mlekare „Kruna”, koja sada širi svoju distribuciju na domaćem, a uskoro i stranom tržištu – potvrdio je vlasnik i direktor mlekare „Kruna” Stevo Zeljić.

    „Saradnja sa Lidlom za nas predstavlja veliki korak napred i šansu da predstavimo svoje proizvode na širokom tržištu. Pre ove saradnje prerađivali smo sedam tona mleka dnevno, a danas prerađujemo 22 tone – dakle, tri puta više. To je najbolji pokazatelj koliko smo se kao firma razvili da odgovorimo na povećane potrebe, ali i unapredili procese, s ciljem veće efikasnosti i očuvanja kvaliteta i bezbednosti proizvoda”, istakao je Zeljić.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE