Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Saznajte kako da ubrzate poslovne procese

    Čak 30 odsto radnog vremena zaposlenih moglo bi se osloboditi automatizacijom razmene dokumenata i digitalizacijom potpisivanja dokumenata. Posebni uslovi rada koji su vrlo brzo prihvaćeni širom sveta ove godine samo su dokazali koliko se birokratski procesi lako mogu pojednostaviti i kompanijama olakšati poslovanje. Budući da skraćuje proces potpisivanja od nekoliko dana na svega nekoliko sati, ovakvo rešenje pokazalo se vrlo praktičnim i korisnim, pa se zato očekuje da će ostati uobičajena praksa.

     

    Tržišni lider u tom području svakako je Adobe Sign, vodeći sistem elektronskih potpisa, sa preko 6 milijardi transakcija e-potpisa godišnje. Pomoću njega moguće je kreirati i slati obrasce, ugovore i sporazume na potpisivanje, te ih potpisati u bilo kom trenutku i sa bilo kog uređaja. Praćenje i upravljanje dokumentima omogućeno je u stvarnom vremenu, što znači da dobijate obaveštenje o tome kada je neko otvorio dokument, potpisao ga ili ga zadao vama na potpis. Za interne procese omogućeno je i samo odobravanje formalnih dokumenata kod kojih potpis nije nužan.

     

    Osim toga, ovo rešenje uveliko može pomoći u automatizaciji poslovnih procesa zahvaljujući omogućenom slanju više personalizovanih verzija pojedinačnog dokumenta ili ugovora većem broju primalaca, u samo nekoliko klikova. Moguće ga je integrirati i u već postojeće aplikacije koje tvrtka već koristi kao što su alati za kolaboraciju, CRM sistemi i slično.

     

    Ako vas brinu sigurnost i legalnost elektronskih potpisa, više o tome zašto svojeručni potpisi nisu nužno sigurniji od elektronskog pisao je nedavno Nemanja Žunić, partner advokatske kancelarije Žunić. Osim toga, Adobe Sign usklađen je EU i globalnim propisima za e-potpis, te zadovoljava širok raspon pravnih zahteva. Posebno je važno istaći kako je Sign usklađen sa eIDAS i GDPR normama za e-poslovanje i e-commerce transakcije.

     

    Za sve one kojima bi u poslovanju pomogao ovakav sistem, HSM informatika odlučila je da održi besplatan webinar na temu korišćenja Adobe Sign rešenja. Slaven Stojanović, Head of Sales u HSM informatici, objasniće kako Adobe Sign svima unutar tvrtke olakšava slanje dokumenata na e-potpis, uz samo nekoliko klikova i praćenje stanja u stvarnom vremenu. Paula Stražičić, Consultant u HSM informatici zainteresovane će upoznati pobliže sa samim sustavom i na primjerima pokazati koliko je cijeli proces elektroničkog potpisivanja jednostavan i pristupačan. A za kraj, odvjetnik Nemanja Žunić, partner advokatske kancelarije Žunić riješit će nedoumice vezane za pravne zahtjeve i propise vezane za e-potpise.

     

    Webinar će se održati 30. septembra u 14 sati, a ukoliko vas zanima više o njemu ili želite da se prijavite to možete učiniti ovde.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE