Sezonske ski-karte prodavane „ispod ruke“?
Sezonska ski-karta koja je koštala 73.800 dinara, tvrde neki mediji, pozivajući se na izjave redara na skijalištima, prodavane su ispod ruke za nešto manji iznos. Pojedinci stekli znatnu materijalnu korist, a budžet Srbije oštećen za više miliona dinara.
„Tu spadaju lokalne opštine koje se nalaze u blizini ski-centara. Tu su Gorska služba spasavanja, vojska, policija, zdravstvene ustanove. Oni dobijaju te karte na korišćenje koje, naravno, kasnije vraćaju“, objašnjava Ana Jovanović iz JP Skijališta Srbije.
Sva javna preduzeća u Srbiji, pa i Skijališta Srbije u nadležnosti su Ministarstva privrede. „U skladu sa zakonom, Ministarstvo privrede prati usklađenost planova poslovanja javnih preduzeća sa ostvarenim rezultatima. Za ispitivanje eventualnih zloupotreba nadležni su policija, tužilaštvo i sudovi“, napominju iz Ministarstva.
Zaposleni u turističkim agencijama koje prodaju ski-pakete kažu da nisu primetili nikave nepravilnosti u radu Skijališta Srbije, tokom prošle zime.
„Kada govorimo o prodaji ski-karata, ona je bila adekvatna onoj prodaji koja je bila u odnosu na smeštajne kapacitete, dakle, nismo primetili ništa čudno ove godine kada je reč o prodaji ski-karata“, navodi direktor Jute Aleksandar Seničić.
„Podaci o našem radu su dostupni javnosti i neobično je da baš u momentu kada se završila ova najuspešnija sezona od kada postoje Skijališta Srbije da se provlače ovako negativni komentari i mislimo da je kampanja posledica konkursa koji je trenutno u toku za izbor direktora JP Skijališta Srbije“, smatra Ana Jovanović.
Prošle godine, na Kopaoniku, Staroj planini i Zlatiboru, Skijališta Srbije su prodala 260.000 ski-karata, 20 odsto više nego prošle zime. Ostvaren je prihod od 868 miliona dinara, od kojih je 51 milion otišao u budžet Srbije.
Izvor: RTS
Foto: Pixabay