Sjajan način da se EDUKUJU ZAPOSLENI: Ko pročita knjigu dobija 100 EUR

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sjajan način da se EDUKUJU ZAPOSLENI: Ko pročita knjigu dobija 100 EUR

    Direktor i suvlasnik kompanije koja se bavi održivom gradnjom “Vanončini”, iz Italije, Danilo Dada odlučio je da nagradi svoje radnike koji čitaju knjige vaučerom u vrednosti od 100 evra.

    On je osnovao čitalački klub radnika-zidara, koji je otvoren za svih 90 zaposlenih, a oni koji pročitaju knjigu i predstave je članovima kluba nagrađuje novčanom nagradom, koja se udvostručuje sa sledećom pročitanom knjigom.

    „Očekivao sam uspeh, ali ovoliko interesovanje prevazilazi moja očekivanja. Početkom godine podelio sam listu od 60 naslova koje je moguće odabrati. To su uglavnom knjige iz našeg sektora, o timskom radu ili ličnom razvoju. Ali svako može da predloži i predstavi knjigu po svojoj volji“, kaže Dada.

    Prema rečima direktora, podsticajni aspekt prezentacije je vežbanje javnog nastupa, kako bi zaposleni prevazišli anksioznost i povećali samopouzdanje i samopoštovanje.

    „Na kraju prezentacije, kao priznanje, nalazi se vaučer u vrednosti od 100 evra, koji se uvećava ako je izabrana knjiga na engleskom jeziku i koji se udvostručuje za naredne prezentacije kojim se delom pokrivaju troškovi kupovine prve, a zatim i podstiče kupovina druge knjige“, kaže Dada.

    Razvoj zaposlenih ključan

    Na ideju za otvaranje čitalačkog kluba, kako kaže, došao je jer je i sam pasionirani čitalac od malena i da je na ovaj način želeo da doprinese kulturnom razvoju, ali i profesionalnom napretku svojih zaposlenih.

    Ovo nije prva inicijativa u okviru kompanije koja ima za cilj kulturni i profesionalni razvoj. Pre nekoliko godina je stvorena interna akademija koja se bavi aspektima upravljanja, marketinga i finansijskog upravljanja.

    Rast i u godini pandemije

    U 2020. godini, uprkos razornom uticaju pandemije na ekonomiju, kompanija je zabeležila rast od 10% u odnosu na prethodnu , zaključujući godinu sa prometom od 28 miliona evra.

    Kovid nas je izbacio iz zone komfora, naučio nas je važnosti ljudskih odnosa, drugačijem pristupu tehnologiji, da osluškujemo lične potrebe. Moramo naučiti vrednost deljenja veštine sa kolegama. Siguran sam da je rast kompanije rezultat onoga što smo naučili, takođe u pogledu elastičnosti i poverenja u nečiji potencijal“, naglašava Dada.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE