Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Snažan rast kineske maloprodaje

    Zarada najvećih kineskih maloprodajnih i ugostiteljskih preduzeća tokom Prolećnog praznika iznosila je približno 821 milijardu juana, odnosno oko 117,3 milijarde dolara, što je porast od 28,7 odsto u odnosu na isti period prošle godine, objavila je Kineska medijska grupa (CMG).

    Trgovina je, kako je navedeno, usled pandemije koronavirusa pokazala mnogo novih karakteristika, a pre svega je ubrzana mrežna i oflajn integracija maloprodajne industrije.

    Na povećanu onlajn potrošnju najviše je uticalo to što je stotine miliona Kineza odustalo od dolaska kući za Novu godinu.

    Više od 1,4 milijarde Kineza, koji teže boljem životu, snažna su pokretačka snaga kineske ekonomije, istakla je CMG.

    Dodaje se da je za globalnu ekonomiju dobra vest i to što raste trgovina u Kini i da inostrana preduzeća, koja razumeju kinesko tržište i potrebe kineskih potrošača, imaju šansu da dobro zarade.

    Izvor: Beta

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE