ŠOPING: Gugl olakšava kupovinu u lokalnim prodavnicama
Pokušaji da se poveća broj ljudi koji kupuju u radnjama u „High Streets“ (ulici sa prodavnicama) u Londonu, dobili su podršku i pomoć Gugla. Naime, taj tehnološki gigant se udružio sa startapom NearSt kako bi pomogao potrošačima da putem veba provere šta im je dostupno u lokalnim prodavnicama.
Rezultati pretrage će takođe pokazati ljudima koliko im je prodavnica udaljena, kao i cenu dobara koja su na prodaju.
Iz Gugla tvrde da će takav sistem da pomogne ljudima da lokalna kupovina bude jednostavna kao i onlajn kupovina.
NearSt su pre tri godine osnovali digitalni brend eksperti Nik Brakenbari i Maks Kreijn.
Kako piše BBC, Kreijn je imao “trenutak prosvetljenja” kada mu je pregorela sijalica u stanu, a onda je onlajn potražio zamenu.
Kako je objasnio, izgledalo je “ludo” da je lakše da nabavi sijalicu iz nekog skladišta, nego da je kupi u prodavnici koja je udaljena 100 metara od njega.
Razvili su tehnologiju koja se povezuje sa sistemom prodajnog mesta, izvlači podatke i prikazuje ih u realnom vremenu.
U početku su se fokusirali na prodavnice u Londonu, ali pošto je najavljeno partnerstvo sa Guglom, u narednih 12 meseci nameravaju da prošire takvu tehnologiju širom Velike Britanije, dodaje se u tekstu.
Globalni direktor lokalne trgovine u Guglu, Natali Valton rekla je da je kroz to partnerstvo malim kompanijama omogućeno da se efikasno takmiče u onlajn svetu, bez potrebe za tehničkim i finansijskim oružjem svojih onlajn konkurenata.
Izvor: BIZLife/BBC
Foto: Pixabay
Piše: T.K.