Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Srbija, otvorena kancelarija“: RAD OD KUĆE i putovanja u pauzi

    Turistička organizacija Srbije (TOS) predstavila je novi turistički proizvod „Srbija, otvorena kancelarija“ (Serbia open office) koji je namenjen putnicima, digitalnim nomadima, koji žele da svoj posao duže obavljaju van mesta stalnog boravka, odnosno na destinaciji, a da slobodno vreme koriste za turističke posete.

    U pitanju je ponuda za „digitalne nomade“ – one koji rade od kuće. Njima se nudi da rad od kuće zamene takozvanim kancelarijama u prirodi.

    Iz TOS-a su naveli da digitalni nomadi poznaju Srbiju i njene potencijale od ranije, a budući da se u vreme pandemije broj onih koji mogu da rade od kuće znatno uvećao, porasla je i tražnja za destinacijama i objektima iz kojih se, uz pomoć brzog interneta, mogu obavljati redovne radne aktivnosti, a odmah posle tih obaveza uživati u lepotama prirode, aktivnom odmoru, gastronomiji ili obilasku gradova, muzeja, galerija.

    „Turistička organizacija Srbije prepoznala je priliku i trend u kome ljudi nisu toliko vezani za kancelariju i traže inspirativno i kvalitetno mesto odakle bi mogli da obavljaju posao i da Srbija ima upravo taj potencijal da kroz svoju turističku ponudu može da zadovolji zahteve koje ima ova kategorija turista“, izjavila je direktorka TOS-a Marija Labović.

    Kako je istaknuto, akcent u promociji ovog turističkog proizvoda biće stavljen prvenstveno na gradove Srbije, koji su  pretrpeli najveće posledice po turistički promet usled pandemije, ali i na ovu vrstu odmora u ruralnim sredinama.

    Podseća se da digitalni nomadi vole da putuju i menjaju destinacije i da se na jednom mestu zadržavaju u proseku mesec dana.

    To vreme, smatraju iz TOS-a, pružaoci turističkih usluga u Srbiji treba da iskoriste da gostima ponude najkvalitetniju uslugu, uz maksimalnu garanciju zaštite od kovida.

    Uz to, da bi bili konkurentni kolegama iz mnogih evropskih zemalja koji pružaju sličnu uslugu, treba da gostima pomognu da što bolje upoznaju Srbiju i dožive najbolju avanturu.

    Iskustva pokazuju da su za ovakav oblik putovanja naviše zainteresovani turisti iz Zapadne Evrope, SAD-a i Kanade, a u poslednje vreme interesovanje pokazuju i gosti iz Rusije, Kine, Turske i zemalja regiona, navedeno je u saopštenju.

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE