Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    zaposlene zamenio botovima

    Srpski IT stručnjaci razvili platformu za virtuelne asistente

    Najnaprednija platforma za virtuelne asistente „Weaver“, koju su napravili srpski IT stručnjaci, predstavljena je na Samitu „Chatbot“ Berlinu.

    Taj asistent u čijoj osnovi je veštačka inteligencija pomaže kompanijama da uspostave bolju komunikaciju sa svojim klijentima, skrate vreme čekanja odgovora na pitanja koja se postavljaju korisničkim centrima i pametnije iskoristi radno vreme svojih operatera.

    „Weaver“ je napravljen u beogradskoj kompaniji „Saga“, jedinom predstavniku srpske IT industrije na berlinskom Samitu.

    „Od faze razvoja želja nam je bila da ‘Weaver’ bude proizvod koji može da stane rame uz rame sa proizvodima vodećih svetskih kompanija. Verujemo da imamo znanja i posedujemo umeće da napravimo proizvod u Srbiji koji će biti konkurentan u celom svetu. Weaver razume i govori veliki broj jezika pa nam je to veliki adut za nastup na stranim tržištima“, rekao je direktor „Sage“ Nebojša Bjelotomić.

    Kako je objašnjeno, „Weaver“ je platforma iz koje nastaju virtuelni asistenti koji se mogu povezati sa aplikacijama za razmenu tekstualnih poruka, kao što su WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Viber, ili mogu da budu integrisani na sajtovima kompanija.

    Korisnici preko njega uspostavljaju komunikaciju sa inteligentnim asistentom koji im nudi pametne odgovore na njihova pitanja, bez pomoći zaposlenih. Tokom vremena i korišćenja, „Weaver“ uči nove fraze, prilagodjavajući se potrebama kako kompanije, tako i njenih klijenata koji im postavljaju pitanja.

    „Poseban kvalitet našeg virtuelnog asistenta je da ume da prepozna značenje pitanja, čak i ako je u njemu bilo slovnih grešaka. Takodje, ‘Weaver’ razume smisao konverzacije i sposoban je da vodi razgovor identičan razgovoru bilo koje dve osobe. Platforma je napravljena tako da razume svaki deo komunikacije i nije joj teško da prepozna promene i brzo odgovori na novo pitanje“, rekao je Bjelotomić.

    Na taj način Weaver pomaže zaposlenima u kontakt-centrima ili odeljenjima za odnose sa korisnicima u kompanijama, čiji zaposleni onda dobijaju šansu da se bave drugim poslovima, budu kreativniji i posvete više vremena unapredjenju drugih oblasti poslovanja.

    Platforma kompanije „Saga“ već je našla svoju primenu – postala je deo timova u Rajfajzen banci i Sosijete ženeral banci, a uskoro u Telekomu Srbije, a implementirana je i na najrazličitijim govornim područjima. Glasovna obrada dolazne komunikacije je u završnoj fazi, što je predstavljeno i na Samitu u Berlinu.

    Kompanija „Saga“ obeležiće sledeće godine tri decenije rada, a od 2009. godine je deo New Frontier Group – najperspektivnije grupacije ICT preduzeća u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE