Štefan Somer, AOC Europe: "Rast tržišta gejming monitora"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Štefan Somer, AOC Europe: “Rast tržišta gejming monitora”

    Znamo da se gejming nikada nije fokusirao na određenu uzrasnu kategoriju. Oni koji su odrasli s njima ostali su verni svojim hobijima i strastima i čine današnju gejming zajednicu, priča za BIZLife Štefan Somer, direktor marketinga i poslovnog upravljanja, AOC Europe.

    • Kako je pandemija uticala na kompaniju MMD, ali i na sektor elektronike generalno?

    Iako je pandemija uzrokovala ozbiljne probleme, utičući na putovanja, logistiku, zatvaranja, nestašicu određenih materijala, povećala je potražnju za određenim proizvodima. Potražnja za monitorima, veb-kamerama, računarima (desktop ili prenosnim) naglo je porasla, kao i potražnja za gejming proizvodima, s obzirom na to da mnogi ljudi imaju dosta slobodnog vremena kod kuće. Tokom trećeg kvartala 2020. godine i prvog kvartala 2021. tržište monitora je raslo, ali rast je opao zbog dostupnosti proizvoda. Tržište gejming monitora je poraslo za 120 odsto.

    • Koliko su se navike vaših kupaca promenile u prethodnih godinu i po dana i šta su sada njihovi primarni zahtevi?

    U našem Philipsovom portfoliju profesionalni B2B ekrani s ugrađenim kamerama naišli su na pozitivne reakcije kod korisnika, s obzirom na to da kombinuju dva neophodna uređaja za home-office u jednom. UltraWide/SuperWide modeli iz Philipsove B2B linije, kao i iz AOC-ovih i AGON-ovih linija, takođe su bili veoma traženi, budući da mogu zameniti klasični spoj dva monitora – adekvatno i elegantno. Naši gejming proizvodi su, takođe, bili vrlo traženi, jer su korisnici pokazali interes za gejming modele za razonodu i zabavu koji se kasnije pretvaraju u funkcionalne radne ekrane.

    • Pandemija nam je, između ostalog, donela i rad od kuće i mnogi su bili primorani da organizuju home-office prostore u svom domu, od ljudi koji obavljaju čisto administrativne poslove do onih čiji posao zahteva rad na moćnim računarima. Kakav monitor zadovoljava zahtevne korisnike, kao što su finansijski savetnici, grafički dizajneri, arhitekte itd.?

    U Philipsovom portfoliju imamo snažne proizvode koji mogu zadovoljiti zahtevne korisnike.

    Naš model 49” 499P9H s KVM prekidačem i izvrsnom 5K rezolucijom već je bio odlično prihvaćen kod naše publike, a sada smo lansirali hibridni monitor koji neometano kombinuje gejming i produktivnost, sličan 49” 498P9Z model s identičnom rezolucijom i brzinom osvežavanja od 165 Hz. Zahvaljujući svojim moćnim specifikacijama, ovaj monitor je „mašina za produktivnost”, koja se svojim uglađenim, elegantnim i nagrađivanim dizajnom savršeno uklapa u svaki home-office.

    • Gejming industrija je doživela pravu ekspanziju poslednjih godina, a igrice više nisu rezervisane samo za tinejdžere, već i za „ozbiljne ljude”, a nedavno ste najavili i izlazak prve serije monitora dizajnirane za gejming konzole Xbox?

    Znamo da se gejming nikada nije fokusirao na određenu uzrasnu kategoriju. Oni koji su odrasli s njima ostali su verni svojim hobijima i strastima i čine današnju gejming zajednicu. S druge strane, promene životnih navika su, možda, podstakle korisnike da se prebace na opuštenije igre za konzole. Tada su mogli primetiti da klasični televizori mogu biti prespori za procesiranje brzih slika, na koje smo navikli u gejmingu. Naša Momentum serija je pažljivo dizajnirana, uz pomoć Xbox tima, da bismo korisnicima omogućili jednostavno plug-and-play iskustvo.

    • U ponudi Philipsovih monitora nalazi se i model dizajniran za održivu produktivnost i namenjen onima kojima je stalo do ekologije. Šta to praktično znači?

    Naš portfolio ekološki prihvatljivih monitora je zasad malen, što ne znači da ostatak monitora nije „zelen”. U većini, ako ne i u svim poslovno orijentisanim proizvodima, pridržavamo se poslednjih regulacija i sertifikata vezanim za održivost, štetne supstance i recikliranja; takođe, brinemo o prirodi, kao i zajednici u njoj. Naši 242B1G i 272B1G su „najzeleniji” monitori, koji koriste posebno pozadinsko svetlo koje smanjuje korištenje energije bez smanjivanja kvalitete slike. Svakim prodatim „zelenim” monitorom pomažemo održavanju šuma u Tanzaniji, uz pomoć ForestNationa.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE