Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Studenti FON-a među najboljima na svetskom takmičenju

    Tim studenata Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu osvojio je drugo mesto na regionalnom finalu jednog od najznačajnjih i najvećih svetskih studentskih takmičenja – L’Oréal Brandstorm.

    Mladi inovatori sa FON-a pokazali su svoju viziju budućnosti lepote i predstavili inovativna tehnološka rešenja zahvaljujući kojima bi kupovina i odabir kozmetičkih proizvoda uskoro mogli da postanu zanimljiva i zabavna korisnička iskustva, ali u digitalnom svetu, navodi se u saopštenju.

    Drugoplasirani tim „Creative Whisperers“ jedan je od ukupno četiri predstavnika Srbije, koji su u konkurenciji od 77 timova iz čitavog regiona, izborili mesto u finalu.

    Pobednička ideja, koja će naš region predstavljati na svetskom polufinalu i dobiti priliku da pokuša da izbori mesto u finalu, dolazi od studentkinja Ekonomskog fakulteta iz Zagreba, koje su takođe  istraživale mogućnosti kreiranja potpuno novih iskustava za kupce.

    Na ovogodišnjem 29. izdanju Brandstorma, kompanija L’Oréal je pozvala studente širom sveta da osmisle iskustvo kupovine beauty proizvoda kroz zabavu, istražujući svet maloprodaje i e-trgovine.

     

    U skladu sa temom, na regionalnom finalu studenti su predstavili različite inovativne ideje zasnovane na VR i AR tehnologijama, ekološki održivim rešenjima i osmišljavanju potpuno novih proizvoda na tržištu.

    „Igre, striming uživo, proširena realnost i digitalne usluge transformisaće iskustvo online kupovine u nešto potpuno novo, mnogo zanimljivije, interaktivnije, što bi se moglo smestiti u mešavinu formata poput TV emisija, live muzičkih festivala i video igrica“, rekao je Lubomira Rochet iz kompanije  L’Oréal.

    Upravo takve ideje našle su svoje mesto u finalu takmičenja, a studentima je po prvi put ove godine ponuđeno da odaberu tri podteme za svoje projekte- da osmisle nove proizvode ili usluge, nove poslovne modele ili nova iskustva inspirisana zabavom.

    Tokom proteklih godina, Brandstorm se od marketinškog takmičenja pretvorio u tehnološki izazov koji odražava L’Oréalovu ambiciju da postane „Beauty Tech kompanija“, navodi se u saopštenju kompanije.

    Svake godine Brandstorm okuplja desetine hiljada studenta iz čitavog sveta, koji pokušavaju da osmisle kreativno rešenje za jedan od stvarnih izazova određenog brenda, ili grupe proizvoda unutar L’Oréal grupacije.

    Pobednički tim globalnog finala, osvojiće L’Oréal Intrapreneurship nagradu i priliku da razvije svoj projekat u sedištu kompanije u Parizu, kao i u okviru mentorske prakse u najvećem svetskom startup kampusu, Station F.  

    Izvor: BIZLife

    Foto: Loreal

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE