Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    SUGARPOVA: Kako je tenis pomogao PREDUZETNICI Mariji Šarapovoj

    Kao i mnogim preduzetnicima, novi posao Marije Šarapove sa punim radnim vremenom započeo je kao sporedna obaveza. U februaru ove godine petostruka pobednica Gren Slem turnira povukla se iz profesionalnog tenisa i odmah se angažovala oko svoje kompanije koja postoji od 2012. godine i koja se bavi proizvodnjom vrhunskih slatkiša, „Sugarpova“.

    Ovaj potez bio je inspirisan takmičarskim nagonom koji je razvila tokom svoje asportske karijere.

    „Rekla sam da bih volela da posedujem nešto 100 odsto, gde stvaram svoj tim, donosim prave resurse, finansije, i odlučujem svakog dana“, rekla je.

    Kada je Šarapova (33) prvi put lansirala svoj brend Sugarpova, nije znala u šta se upušta.

    „Nikada zapravo ne obratite pažnju na detalje, a to je fokus koji treba da stvorite kada ste na početku“, rekla je.

    Sportska karijera joj je pomogla u preduzetništvu

    Da bi postala efikasan izvšni direktor, izvukla je pouke iz svoje sportske karijere. FInansijska pronicljivost proizašla je iz njenog iskustva u progovorima za kampanje sa kompanijama poput Najka i Motorole.

    Kako navodi, njena sposobnost da vodi tim proistekla je direktno iz godina rada pod pritiskom u situacijama sa trenerima, asistentima itd, zatim iz učenja da odluči o priroritetima kada naiđe na gust raspored i iz čestih neradnih dana kako bi izbegla totalno sagorevanje.

    Sada, Šarapova koristi slične strategije. Na primer, nakon što je shvatila da preteruje sa dnevnim sastancima, ograničila je sebe na dva ili tri dnevno. Nastavak rada nakon gubitka fokusa je „neverovatno oporezivanje sebe, tela, uma, a onda samo igrate da biste sustigli“, rekla je.

    „Ne preterujte, Znam da je to jedan od onih predloga koji se čini teškim u današnjem okruženju, ali ako imate vremena samo za sebe, postaćete bolji lider“.

    Šarapova je takođe postala i svestrani investitor početnika. Njen savet osnivačima koji traže sredstva je autentičnost kompanije.

    „Volim kada su osnivači malo nervozni. Mislim da tada njihova ranjivost zasija, a gledanje kako iz toga izlaze i kako sami sebe izazivaju – zaista pokazuje od čega su napravljeni“.

    Izvor: BIZlife

    Foto: YT/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE