Sveži i kvalitetni domaći proizvodi u prodavnicama Delez Srbija

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sveži i kvalitetni domaći proizvodi u prodavnicama Delez Srbija

    Filip Korjenić, direktor Category Managementa za svež asortiman i asortiman pod režimom kompanije, Delez Srbija

    Saradnja sa lokalnim dobavljačima i pružanje kupcima širokog asortimana domaćeg voća i povrća, kao i svežeg mesa, koje dolazi sa najboljih lokalnih farmi, već godinama su deo strategije poslovanja kompanije Delez Srbija. Samo tokom 2020. godine kompanija je otkupila 12 odsto više domaćih poljoprivrednih proizvoda (voća i povrća) nego u prethodnoj godini. Zajedno sa više od 80 lokalnih dobavljača iz cele zemlje i sve više njihovih kooperanata, u kontinuitetu podiže nivo kvaliteta i unapređuje asortiman u svojim prodavnicama.

    Kompanija se zalaže za transparentan lanac snabdevanja koji garantuje potpunu sledljivost proizvoda, kao i poštovanje najviših standarda kvaliteta i bezbednosti. Upoznata je sa svakim segmentom proizvodnje, od farme do trpeze, što je sve važnije i potrošačima.

    „Strateški smo orijentisani na razvoj domaćih proizvođača i podizanje učešća artikala iz lokalne proizvodnje u ukupnoj nabavci. Naše dobavljače kontinuirano razvijamo u smeru standarda kvaliteta, novih sorti, ali i pakovanja. Plan je da kroz potpisivanje ugovora sa strateškim dobavljačima obezbedimo ugovorenu proizvodnju, ohrabrimo i stimulišemo dalje povećanje proizvodnje od strane farmera, obezbedimo sigurnost plasmana i na taj način dodatno podstaknemo razvoj domaće poljoprivrede”, objašnjava Filip Korjenić, direktor Category Managementa za svež asortiman i asortiman pod režimom kompanije, i dodaje da svi proizvodi privatne robne marke, uključujući i proizvode iz kategorije svežeg voća i povrća i svežeg mesa, ispunjavaju najviše kriterijume kvaliteta i bezbednosti – i prema globalnim internim standardima, koje je postavila kompanija Ahold Delhaize, i prema važećoj zakonskoj regulativi Republike Srbije.

    Prema strategiji koja je definisana za proizvođače privatne robne marke, potrebno je da svaki postojeći i svaki potencijalni dobavljač bude sertifikovan u skladu sa nekim od standarda iz GFSI (Global Food Safety Initiative) sertifikacione šeme u narednom periodu.

    Delez Srbija je prvi trgovinski lanac na domaćem tržištu koji je započeo kontrole dobavljača u oblasti bezbednosti proizvoda, socijalne usklađenosti i dobrobiti životinja i jedini je lanac koji radi sistemske kontrole u ovom obimu.

    „Kao lideri na tržištu, možemo se pohvaliti velikim procentom pokrivenosti snabdevanja na domaćem tržištu – trenutno 94 odsto.

    Cilj nam je da imamo optimalan broj dobavljača sa kojima ćemo preko strateških inicijativa i projekata vezanih za kontrolu i kvalitet farmi i ishrane životinja graditi partnerske odnose i imati visokokvalitetnu ponudu svežeg mesa. Zajedno sa našim dobavljačima, prvi smo maloprodajni lanac u Srbiji koji je pristupio procesu kontrole farmi iz ugla dobrobiti životinja, kontrole ishrane i sertifikovanosti, kako bismo upotpunili sledljivost od farmi do naših prodavnica”, ističe Korjenić.

    Proces kontrole počinje od dobavljača, koji se nalaze pod strogom kontrolom ovlašćenih stručnih tela i lica koja sprovode ocenu usklađenosti proizvodnih procesa, proizvoda i samog proizvodnog pogona sa internim zahtevima kompanije.

    Kontrola dobrobiti životinja sprovodi se na godišnjem nivou po principu kontrole poštovanja pet sloboda za životinje, a kroz audite dobrobiti životinja kontrolišu se i aspekti zdravstvene ispravnosti i kvaliteta u procesu proizvodnje direktno na farmi.

    Zato je sveže meso koje potrošači mogu pronaći na Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go rafovima produkt u potpunosti transparentnog procesa proizvodnje.

    Unapređenje kvaliteta, produženje sezone, ukrupnjavanje proizvodnje i inovativna pakovanja proizvoda, uz saradnju sa domaćim proizvođačima – faktori su u kojima kompanija vidi potencijal domaće proizvodnje.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE