Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Taktika poslovnog muškarca: „Uvek imam i plan B i plan C“

    Bojan Simović, direktor kompanije Hörmann Serbia

    • Kako biste opisali Vaš stil upravljanja?

    Uglavnom demokratski, ali nekada izviri i autokrata. Veoma je važno da ceo tim zna u kom pravcu moramo da idemo, kako bismo bili spremni da prevaziđemo sve prepreke na koje tokom tog puta nailazimo. Ne želim da se bavim mikromenadžmentom, a i nemam potrebu, jer svi iz mog tima znaju koji su njihovi zadaci i šta se od njih očekuje. Osim toga, u prodaji je sve jasno – kada se na kraju meseca podvuče crta, cifre sve govore i tada prestaju sva eventualna foliranja.

    • Da li ste više „timski radnik“ ili „solista“?

    Oduvek timski radnik. Jednu granu je lako polomiti, ali je to teže izvesti kada nekoliko grana uvežete u snop. Timski rad očekujem i od svih ostalih članova mog tima. Upravo zato je osećaj zadovoljstava, nakon ostvarenih rezultata, zajednički. U kompaniji negujemo i unapređujemo timski duh kroz zajednička planiranja aktivnosti, ali neretko i kroz prijatna druženja.

    • Koliko odelo čini čoveka?

    Vremenom sam prestao da razmišljam o tome. Nosim odeću u kojoj se osećam prijatno. Primećujem na sastancima da je izgleda i mojim sagovornicima to postalo nevažno, pa sam se samo uklopio u novi trend oblačenja za posao. Do sada se nije desilo da nismo ostvarili saradnju zbog toga što sam na sastanak došao u farmerkama, a ne u odelu. Ipak, na kraju se sve svede na „Uslove isporuke i plaćanja“.

    • Da li u životu imate „plan B“?

    I “plan B” i “plan C”. Stvari se danas menjaju dramatičnom brzinom, a u turbulentnim vremenima su opstali samo oni koji su uspeli da se prilagode.

    • Koji savet pamtite? A koji savet dajete?

    Pamtim: Ovaj posao (veleprodaja) se ne radi iz kancelarije;

    Dajem: a) Postavi prioritete i fokusiraj se na njih. b)Problem se neće rešiti sam od sebe, dakle ideš i rešavaš! c) Ako nemaš potvrdu na papiru onda je nemaš uopšte.

    • Kako Vi definišete „poslovni uspeh“?

    Kada vas branša u kojoj radite prepozna kao pouzdanog partnera na kojeg uvek može da se osloni. Da ste uspeli u poslu govori i kada ne morate da potrošite puno vremena u svom predstavljanju potencijalnim budućim poslovnim partnerima, jer su o vama sve već čuli.

    • Šta slušate u kolima?

    Slušam rok. Volim da vozim brzo i dinamično, pa ova vrsta muzike dodatno motiviše takvu vožnju.

    • Kako se i kada opuštate?

    Volim da se bavim sportom. Poslednjih godina sam zavoleo trčanje pa sada često spajam svoja dva omiljena hobija – trčanje i putovanja. Neke evropske metropole sam upoznao tako što sam pretrčao polumaratone u njima.

    • U šta biste uložili poslednji dinar?

    Ako bih na ovo pitanje odgovorio kao poslovan čovek, onda bih rekao: „Investirao bih ga sa ciljem da zaradim još neki“, a ako bih na njega odgovorio kao porodičan čovek, onda bih rekao: „U putovanje sa svojom porodicom“.

    • Šta ste naučili o sebi u poslednjih godinu dana?

    Protekla godina je bila godina izazova i preispitivanja. Imamo samo jedan život i treba ga proživeti kako mi hoćemo, a ne kako se to od nas očekuje.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE