Tamara Vidović, Saint Ten: "Puna pažnja i posvećenost za svakog gosta"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tamara Vidović, Saint Ten: “Puna pažnja i posvećenost za svakog gosta”

    Nijedna grana privrede nije ostala nepogođena krizom izazvanom pandemijom koronavirusa, ali čini se da je hotelska industrija ta koja je podnela najjači udarac. Za hotel Saint Ten 2020. je bila izuzetno teška, ali i, na neki način, godina pobede, u kojoj su shvatili koliko su, kao tim, izdrživi i borbeni, budući da su jedan od retkih hotela koji nije stavio ključ u bravu, nije otpustio nijednog radnika – štaviše, zapošljavali su nove radnike.

    „U kriznoj godini se dodatno potvrdio postulat koliko je zajednički timski duh važan ne samo za uspešan rad već i za opstanak kompanije. Pozitivan stav, konstruktivna analiza tržišta u toj godini i odlično izgrađena reputacija u proteklim godinama poslovanja samo su neki od parametara koji su nam pomogli da i u toj godini zabeležimo poslovne rezultate koji su bili natprosečni za 2020. godinu”, kaže u razgovoru za BIZLife magazin Tamara Vidović, Housekeeping menadžer ovog beogradskog butik hotela.

    • Neke projekcije kažu da se u ovoj godini očekuje povratak domaćih turista u hotele, drugu i treću fazu oporavka čine događaji u drugoj polovini ove godine, dok se predviđa da će se prihod od poslovnih putovanja tek 2024. vratiti na nivo pre pandemije. S obzirom na to da ste vi gradski hotel, koji se umnogome oslanja upravo na događaje i poslovna putovanja, kakve su vaše projekcije? Da li se već oseća blagi oporavak?

    Nažalost, vrlo je nezahvalno davati bilo kakve predikcije. Važno je ostati fleksibilan i prilagođavati se novonastalim situacijama i izazovima. Svakako se iz meseca u mesec primećuje porast potražnje kako za smeštajem u hotelu, tako i za iznajmljivanjem konferencijskih prostora. Sa popuštanjem mera i stabilizacijom pandemije, u narednim mesecima očekujemo rast i veće interesovanje za hotelskim uslugama. Kao mali butik hotel, mi smo orijentisani na individualne korporativne goste, individualne turiste, a znatno manje na grupne dolaske, tako da će oporavak u našem slučaju zasigurno teći brže i efikasnije.

    • Puno toga se promenio tokom poslednje godine; između ostalog, promenile su se i potrošačke navike, i to vrlo uočljivo. Šta je sa navikama i zahtevima turista, posebno hotelskih gostiju u „novoj normalnosti”?

    Nema preterane razlike u njihovim pređašnjim navikama i zahtevima, osim u potrebi da se osećaju sigurno i bezbedno, što je potreba svakog od nas, budući da je cela populacija zahvaćena pandemijom. Primetna je briga gostiju da li će biti izloženi većem ili manjem broju ljudi – u lobiju, baru i restoranu. To je činjenica koja nama opet ide u prilog, jer nam veličina hotela upravo omogućava da imamo manji broj gostiju u hotelu i na taj način dodatno poštujemo mere i obezbeđujemo gostima osecaj sigurnosti i bezbrižnosti. Najviše se promene osećaju u procesu planiranja i rezervisanja boravka. Dok se boravak pre pandemije planirao dve-tri nedelje unapred, za grupne dolaske i po nekoliko meseci unapred, danas je to znatno drugačije i rezervacije se maltene prave danas za sutra. Ukoliko se i prave dve-tri nedelje unapred, klijenti i gosti uvek zamole za fleksibilnost u otkazivanju ili promeni datuma, što mi, svakako, poštujemo i nastojimo da uvek izađemo u susret klijentima.

    • Digitalizacija iskustva gostiju, personalizacija odnosa sa klijentima, pružanje jedinstvenih iskustava, održivost, prilagođenost gostima koji pripadaju zahtevnim generacijama „X” i „Y” itd. – neki su od trendova u hotelskoj industriji za naredni period. Da li je Saint Ten već prilagodio svoje poslovanje nekim od trendova?

    Ceo pomenuti koncept je i suština našeg poslovanja od samog začetka hotela, čiji se temelji nalaze na pravoj personalizovanoj usluzi koju dobija svaki naš gost. Naš moto jeste da svakom gostu i njegovom zahtevu pristupimo sa punom pažnjom i posvećenošću.

    Svakako da nam je digitalizacija u tome veoma pomogla, ali ono što naš hotel dodatno izdvaja jeste i pozicija Guest experience manager, na kojoj je kolega zadužen da obavlja komunikaciju sa gostima pre njihovog dolaska, da gostima organizuje sve što je potrebno za ugodan boravak.

    Potom, tokom boravka je kolega na usluzi gostima za sve zahteve i želje koje imaju, kako bi boravak protekao ne samo u najboljem redu već i kako bi poprimio epitet izvanrednog boravka. O tome i svedoče mnogobrojni fenomenalni komentari na najpoznatijem portalu koji se bavi komentarima gostiju o hotelima: www.tripadvisor.com.

    • Vi se nalazite na čelu sektora na kome je ležala možda i najveća odgovornost u toku pandemije – Housekeepinga. Pred kakvim ste se sve izazovima nalazili i na koji način ste uspeli ih prevaziđete?

    Tim Housekeepinga je imao ozbiljan zadatak, ništa nismo prepuštali slučaju. Od detaljne dezinfekcije svih prostorija, praćenja zaliha sredstava u borbi protiv kovida, inovacija, preporučenih mera – sve je moralo biti u okvirima propisanih standarda. Ipak, ono što je predstavljalo najveći izazov jeste kako motivisati svoje osoblje, podizati moral i sâm ostati pribran u momentu gde niko nije znao šta nam donosi sutra. Pored svih preduzetih mera, ono što bih dodatno naglasila jeste i to da smo na dve nedelje obavljali ozonizaciju svih javnih prostora. Ovo ja najefikasnija metoda kojom se dezinfikuje ne samo nameštaj i prostor već se na taj način i vazduh čisti u prostoru.

    • Vaša lična priča u menadžmentu hotela Saint Ten vrlo je zanimljiva. Naime, vi ste se školovali u oblasti bezbednosti i politikologije, ali karijeru gradite u drugoj industriji, i to vrlo uspešno.

    Tako je, moj ulazak u hotelijerstvo bio je vrlo nekonvencionalan i htela bih da ohrabrim sve mlade ljude da se ne ograničavaju i da rade ono što istinski vole, jer ta ljubav je zapravo put uspeha. Hotel je moja velika strast, a ovom prilikom bih htela posebno da zahvalim mom direktoru Vladimiru Marinkoviću, koji je prepoznao u meni potencijal i dao mi poverenje, a sada me, nakon dve godine rada, poslao i na usavršavanje u švajcarsku školu koja je bila moj san.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE