Telekom Srbija i Vodafon potpisali ugovor o partnerstvu - šta to znači?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Telekom Srbija i Vodafon potpisali ugovor o partnerstvu – šta to znači?

    Telekom Srbija i Vodafon, jedna od vodećih telekomunikacionih kompanija u Evropi i Africi, potpisali su ugovor o partnerstvu koji obuhvata Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, objavljeno je danas u zajedničkom saopštenju.

    Prilika za Telekom da iskoristi kapacitete Vodafona

    Ovim strateškim partnerstvom Telekom Srbija imaće mogućnost da primenjuje sva znanja i iskustva koja su stručnjaci iz Vodafona sticali i nadograđivali godinama na globalnom tržištu, navedeno je u saopštenju.

    Kako je istaknuto, taj poslovni odnos omogućiće Telekomu Srbija da iskoristi Vodafonovu vodeću poziciju u domenu digitalizacije potrošačkih proizvoda i ponude servisa.

    Partnerstvom sa Vodafonovom kompanijom za nabavke (Vodafone Procurement Company), Telekom Srbija imaće pristup kapacitetima za različite nabavke. To znači da ovo partnerstvo obezbeđuje i uvide u kategorije različitih proizvoda i strateško usmeravanje, konsultantske usluge, odnosno savetovanje tokom kompletnog procesa nabavki, čime se ostvaruje optimizacija troškova i stvaranje vrednosti.

    Generalni direktor Vodafona za partnerska tržišta Dijego Masida izjavio je da se raduje partnerstvu sa Telekomom Srbija.

    “Radujemo se zajedničkom radu u cilju prenošenja našeg znanja i iskustva za potrebe njihovih korisnika u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini”, kazao je on.

    Lučić: Usresređeni smo na transformaciju

    Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić podsetio je da je ta kompanija tokom protekle dve godine bila usredsređena na transformaciju, kako bi mogla da se ravnopravno nosi sa najrazvijenijim kompanijama u svetu.

    “Uvereni smo da će nam saradnja sa Vodafonom, jednim od globalnih lidera u ovoj delatnosti, obezbediti pristup svim važnim resursima u oblasti digitalne transformacije i da će nam omogućiti da povećamo efikasnost našeg poslovanja, da optimizujemo troškove i unapredimo korisničko iskustvo”, rekao je Lučić.

    Izvor: Beta

    Foto: Beta/Milan Obradović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE