Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Telekom Srbija: SBB svoje kanale vrednuje skoro dva evra, a za RTS želi da plati 33 puta manje

    Kompanija Telekom Srbija saopštila je danas da razmatra sve raspoložive pravne mogućnosti za zaštitu svojih interesa povodom „neosnovanih i zlonamernih navoda United Grupe u čijem vlasništvu je i kablovski operator SBB“.

    Kako stoji u saopštenju, iz te kompanije plasirane su netačne informacije koje ugrožavaju imidž i poslovanje kompanije Telekom Srbija.

    „Naime u SBB-u navode da bi zbog odluke RTS-a da prava distribucije svog programa u inostranstvu proda domaćoj kompaniji Telekom, gledaoci u dijaspori mogli uskoro da ostanu bez programa javnog servisa, zbog, kako navode, višestruko podignutih cena od strane Telekoma. Na ovaj način izneto je više netačnih informacija“, dodaju.

    Kako ističu, pre svega, RTS nije odlučio da prava distribucije svog programa proda Telekomu Srbija, već je Telekom Srbija pobedio na javnom pozivu, na koji se SBB nije ni prijavio, pa je upitno ko želi, a ko ne želi da distribuira program Javnog servisa.

    „Takođe, kada je reč o ceni, SBB tendenciozno zamenjuje teze. Želimo da istaknemo da je cena od 1,2 evra formirana za distribuciju RTS-ovih programa tržišna, jer vlasnici prava i mnogo manje gledanih kanala naplaćuju slično ili više za distribuciju svojih programa. Važno je da javnost zna da SBB svoje kanale prodaje po ceni od oko 2 evra, dok istovremeno RTS-ove kanale želi da plati po 33 puta nižoj ceni, iako su RTS-ovi kanali gledaniji od kanala SBB“, navode.

    Krajnja cena, koju gledalac plaća u ovom slučaju, kako kažu, ne zavisi od Telekoma Srbija, već od provajdera čije usluge koristi. Na cenu nekog provajdera ka korisniku utiče i marža koju provajder određuje, a što je deo njegove poslovne politike.

    „Primera radi, ako naša cena ka određenom provajderu iznosi 1,2 evra po korisniku, dok on tu istu uslugu od krajnjeg korisnika naplaćuje oko 15 evra, on time ostvaruje značajnu zaradu. S tim u vezi jasno je da naša korekcija cene, nikako ne može da bude ključni ili direktni faktor za povećanje cena ka krajnjem korisniku“, navodi se u saopštenju Telekom Srbija.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/Milan Obradović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE