Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tommy Hilfiger i Warner Bros predstavljaju limitiranu kolekciju koja će nas vratiti u detinjstvo

    Duško Dugouško, Patak Dača, Ptica trkačica, Tweety, Tasmanijski đavo i ostali članovi Looney Tunes družine glavni su junaci nove kapsula kolekcije iza koje stoje dva kultna američka brenda Tommy Hilfiger i Warner Bros.

    “TOMMY JEANS Looney Tunes® kapsula je uzbudljiva mešavina dva brenda koja odišu mladalačkom energijom i optimizmom”, rekao je Tommy Hilfiger povodom lansiranja kolekcije. Živopisni animirani likovi, koji bude nostalgiju za najboljim danima našeg detinjstva, pravo su oličenje neustrašivosti, različitosti i autentičnosti – vrednosti na kojima počiva TOMMY JEANS.

    Kolekcija je inspirisana streetwear estetikom 90-ih godina i donosi majice i dukserice u mornarsko plavoj, pastelno rozoj, sivoj i beloj boji, sa vibrantnom Looney Tunes grafikom u prvom planu. Zvezde nove linije su specijalni TOMMY JEANS denim komadi sa aplikacijama crtanih junaka, kao i cropped duks ukrašen Looney Tunes printom koji će uneti dozu humora i optimizma u naš prolećni stajling.

    Kampanju je zabeležio poznati fotograf Jack Henry Bridgland u kojoj glavnu ulogu imaju britanski muzičari Jesse James Solomon i Joy Crookes. Multimedijalni umetnik Francois Dourlen kreirao je seriju vizuala u svom prepoznatljivom ‘smARTphone’ stilu, koristeći iPhone da predstavi šarmantne crtane likove u stvarnim situacijama.

    Odabrane modele iz TOMMY JEANS Looney Tunes® kolekcije možete pronaći u prodavnicama Tommy Hilfiger u šoping centru Rajićeva i Fashion&Friends u šoping centru Ušće, a uskoro i na online shop-u.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE