Turistička organizacija Srbije raspisala konkurs: Traže 40 INFLUENSERA
Turistička organizacija Srbije raspisala je javnu nabavku za usluge posredovanja u angažovanju influensera za kreiranja sadržaja za stranice Turističke ogranizacije Srbije.
Procenjena vrednost nabavke je 3,3 miliona dinara, objavljeno je na Portalu javnih nabavki.
Obaveze ponuđača su da za potrebe realizacije kampanje u narednih godinu dana angažuje 40 ifluensera iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Rumunije, Grčke, Slovenije i Bugarske.
Turistička organizacija Srbije je u svojim promotivnim i marketinškim aktivnostima koje imaju za cilj povećanje broja turista u Srbiji predvidela stavljanje još većeg naglaska na korišćenje digitalnih kanala promocije, navodi se u tehničkim karakterisitkama tendera.
Društvene mreže kao što su Instagram, Facebook, Twitter, YouTube i u poslednje vreme TikTok su najistaknutiji i najčešće korišćeni kanali putem kojih kompanije dolaze do ciljne publike.
Kako se navodi u oglašenoj javnoj nabavci, angažovani influenseri ne smeju imati manje od 5.000 pratilaca.
Takođe, od 40 influensera koje će angažovati Turistička organizacija Srbije, desetoro mora da ima više od 100.000 pratilaca.
Angažovani moraju da budu iz kategorije travel influensera, odnosno da već imaju publiku koja prati njihove objave iz oblasti putovanja.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay
Bibliotekar
Izvinite molom vas da li bi mi preveli rec influenser . Ja zivim u Srbiji pa nisam u Srpskom recniku nasao tu rec . Kada mi to prevedete mozemo da razgovaramo o poslu. Setih se Branislava Nusica i pokondirene tikve pa me ova rec podseti na tu pricu . Tesko zemlji u kojoj se govori stranim jezikomi to je super i onda su nam krivi neki strani neprijatelji.