Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „U 2021. čekamo kraj utakmice, pa onda da vidimo ko je pobedio“

    Trenutna situacija u vezi sa korona virusom, naterala je mnoge menadžere da razmišljaju izvan dosadašnjih okvira, kao i da poslovne izazove lakše rešavaju uz pomoć tehnologije. U organizaciji BIZLife-a u hotelu Courtyard by Marriott Belgrade City Center održan je prvi #BIZKolegijum sa posebnim osvrtom na marketing, komunikacije i inovacije.

    Medijska kuća BIZLife saziva „BIZ KOLEGIJUM“, pridružite nam se! (VIDEO)

    Jedan od sagovornika na #BIZKolegijumu bio je i Dragan Lupšić, Partner FLAGSHIP Public Affairs & Strategic Communications:

    (Ne)komunikacija u doba korone?

    Uh, šta (ne)komunicirati na ovu temu, a da već nije (ne)komunicirano. Pa može se reći da je bilo komunikacije u doba korone, mislim baš onako bilo. Ponekad se zamislim i pomislim da su ljudi ceo svoj život čekali pojavu društvenih mreža i da konačno kažu sve što su imali i to na svaku temu. A onda čekali situacija kao što je globalna pojava u vidu pandemija korona virusom, pa da tek onda kažu, odnosno komuniciraju sve aspekte društvenog života u svojoj mikrozajednici, ali bogami i globalno. I daju svoje skromno stručno mišljenje.

    A kompanije? Neke su se prvo uhvatile u operativni koštac, po fazonu, ups, pa izgleda da je stvarno važno imati online marketing i prodaju…ali ipak i živu logistiku i efikasnu isporuku…to je već druga tema i ne tiče se komuniciranja u doba korone, već komuniciranja sa potrošačima u redovnim okolnostima. Neki su se ipak fino snašli i bili baš dobri u svakom pogledu, a ko bi rekao, jer nisu baš globalne multikulti kompanije, već male, porodične, domaće, tu iz kraja…i to sve lepo, ono što potrošac traži, ono čime možeš da mu kupiš srce i nahraniš dušu, oglašeno na društvenim mrežama, jedna osoba kao kontakt, a onda brzo i efikasno na vrata ding dong, isporučeno.

     

    Da li su inovacije pomogle?

    Ja lično u ovoj godini nisam doživeo previše inovacija. Svi su se trudili da imaju svoj storytelling kako je važno samo kad je teško da smo svi zajedno i da smo solidarni…a kad malo bude lakše, opet juriš. Opet se vraćam na male preduzetnike koji su, po mom (onom gore pomenutom) skromnom mišljenju, pokazali neverovatnu snalažljivost i fleksibilnost u inovativnim predlozima pogotovu homemade proizvodima. Kompanije su pak prestrojavale svoje strategije i planove od početka godine, i to čim je godina zaživela i većinom su se fokusirale na stabilnost i kakvu takvu predvidivost umesto inoviranja.

    Šta nas čeka u 2021. godini?

    Čeka nas prvo da neko globalno svira kraj utakmice, pa onda da vidimo ko je pobedio, kakva je statistika i da li i dalje nastavljamo da igramo (recimo) fudbal ili to baš i nije prava igra za nas ljude na planeti. Ako ipak nastavljamo (što verujem da će biti slučaj, jer vlasnici klubova mnogo vole ovu igru i sve što se vrti oko nje) onda nas čeka euforija, jer smo sada kao čovečanstvo izašli jači i spremniji nego ikad i ništa nas više ne može iznenaditi. Ništa, osim možda novih inovacija mladih mozgova koji verujem već sada razmišljaju i razvijaju koja je to nova platforma i koji su to novi super-duper kanali za oglašavanje i komunikaciju, prevashodno da budu za zabavu i deljenje sadržaja i onda jako brzo za agresivan marketing i vođenje proizvodnih kampanja. Ne verujem da nas čeka apokalipsa, čeka nas povratak na stari način života, malo prilagođen.

    Da li ćemo u budućnosti više biti usmereni ka digitalnom marketingu i komunikacijama?

    Definitivno nema povratka u budućnost, ali ima nekog balansa. Baš kao što se oseća da je potreban i po pitanju redovnog funkcionisanja i obavljanja poslova. U razgovoru sa mnogim prijateljima i saradnicima osetio sam neku vrstu prezasićenja digitalnim životom i to kako kada je posao u pitanju tako i privatan život. Trebalo bi biti oprezan i naći koji su to novi kanali komuniciranja, ali svakako oslušnuti i osetiti gde je prava mera između realnog i virtuelnog, odnosno šta je to realno u virtuelnom. Ovo više zvuči kao filozofija, a ne kao konkretizovana strategija, ali ostaje svima nama i vama da je tek svi zajedno dodatno razrađujemo i razvijamo u narednom periodu…kada se odsvira kraj utakmice. Čak i ako neko zaboravi da svira kraj, igramo i dalje…dok kondiciono izdržimo.

    Vrhunski menadžeri najbolje znaju koliko je važno da u svakom momentu raspolažu pametnim telefonom koji može odgovoriti na sve zahteve. Važnost pravovremene i uvek dobre povezanosti sa najbližim saradnicima putem odgovarajućeg uređaja posebno je dobila na značaju prethodnih meseci tokom pandemije a sigurno će tako biti i u periodu pred nama.

     

    Kao treća generacija preklopnih Samsung pametnih telefona, Galaxy Z Fold2 kombinuje impresivan dizajn sa najnaprednijim tehnološkim rešenjima, u šta su se uverili vodeći ljudi odabranih kompanija u Srbiji. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLlife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE