U Japanu lansiran novi IQOS 3 i IQOS 3 MULTI

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Japanu lansiran novi IQOS 3 i IQOS 3 MULTI

    Kompanija Filip Moris predstavila je u Japanu, kolevci ideje budućnosti bez duvanskog dima, najnoviju, unapređenu verziju svog revolucionarnog proizvoda IQOS-a – IQOS 3 i IQOS MULTI.

    Pre četiri godine IQOS se prvi put pojavio upravo na japanskom tržištu i izazvao gotovo momentalnu, tektonsku promenu, do tada neviđenu i neočekivanu u duvanskoj industriji. Zahvaljujući Filip Morisu, proizvodi koji zagrevaju, a ne sagorevaju duvan postali su trend u duvanskoj industriji, a ova kompanija lider tog trenda, što je predstavljanje IQOS 3 i IQOS MULTI uređaja  i pokazalo.  Novi IQOS 3 i IQOS 3 MULTI rezultat su osluškivanja potreba korisnika u cilju unapređenja dizajna i poboljšanja korisničkog iskustva. Do sada je skoro 6 miliona odraslih osoba već ostavilo cigarete.

    „Naš san je da stvorimo bolju alternativu za pušače, a ovaj proizvod je taj san pretvorio u stvarnost – on predstavlja pravu revoluciju za 1,1 milijardu pušača”, izjavio je Andre Kalancopulos, generalni direktor kompanije Filip Moris. „IQOS 3 i IQOS 3 MULTI donose značajne pomake i poboljšanja i inovacije ovog proizvoda i označavaju korak napred u ohrabrivanju svih odraslih pušača koji ne žele da prestanu da puše, da pređu na alternative bez duvanskog dima. Korisnici IQOS-a znaju da ovaj proizvod menja mnogo toga u njihovom životu – i mi im se zahvaljujemo, kao što se zahvaljujemo i Japanu, kao zemlji koja je lider u ovim pozitivnim promenama.”

     IQOS je revolucinarni proizvod iza koga stoji 12 godina naučnog rada. Aerosol koji se stvara usled korišćenja IQOS-a u proseku sadrži 90 odsto manje štetnih hemijskih materija u poređenju sa duvanskim dimom iz klasičnih cigareta. Rezultati dosadašnjih sveobuhvatnih kliničkih istraživanja pokazuju da potpun prelazak na IQOS predstavlja manji rizik po zdravlje u odnosu na pušenje. U proseku je 70 do 80 odsto korisnika IQOS-a ostavilo cigarete, što ovaj proizvod čini najboljom i najnaprednijom alternativom za tradicionalne cigarete.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE