Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Srbiju stigao biznis koji svuda uspeva

    U Srbiju je nedavno stigla vodeća kompanija u domenu kategorije lepote, a to je španski brend No+Vello. U pitanju je revolucionarna metoda fotoepilacije, to jest postupak trajnog uklanjanja neželjenih dlaka sa tela.

    Međutim, Srbija nije prva zemlja na Balkanu gde je ovaj brend došao. Kako nam kaže Bruno Komeljas, internacionalni direktor kompanije No+Vello, brend je stigao na Balkan pre osam godina, i to preko Bosne i Hercegovine.

    „To je bilo samo dve godine nakon ’rođenja’ kompanije u Španiji, 2008. godine. Prve godine u Španiji smo otvorili 194 franšiza, što je bilo sjajno, s obzirom na to da je te godine i počela svetska ekonomska kriza. Sledeće godine smo otvorili novih 200 franšiza. Nakon toga što smo postali vodeći u ovom poslu u Španiji, odlučili smo da počnemo da se širimo i van zemlje. BiH je bila jedna od prvih zemalja. Nakon toga, usledile su i Slovenija, Rumunija, Bugarska, Hrvatska i Srbija. Sada donosimo ovaj poslovni koncept u Srbiju kako bismo omogućili investitorima da naprave svoj biznis koji je profitabilan i kvalitetnu uslugu, po kojoj je ovaj biznis poznat”, kaže Komeljas.

    Kakav je poslovni koncept vašeg brenda?

    Način na koji radimo od zemlje do zemlje zasniva se na principu „mastera”. Kao brend, No+Vello direktno kontroliše svoj biznis samo u dve zemlje – u Španiji i Italiji. Kada je reč o ostalim zemalja, na delu su „masteri”. „Master” je osoba ili kompanija koja je investirala u brend, to jest ima pravo da koristi ime, opremu, protokole i tehnologiju brenda. Takođe, omogućeno mu je da tu franšizu izda i trećem licu, tako da je taj „master” neka vrsta ambasadora brenda u jednoj zemlji. Očekujemo da ćemo u Srbiji imati najmanje 20 franšiza.

    Ovaj biznis je, pre svega, vrlo profitabilan?

    Mi radimo već 10 godina i imamo preko 1000 centara u 16 zemalja. Da nije profitabilno, mi ne bismo bili gde jesmo. Ovaj poslovni koncept je testiran u mnogo zemalja, i to različitih zemalja, sa različitim ekonomijama. Zašto onda ovaj biznis svuda uspeva? Uspeva zato što izgleda kao lak posao, ali u stvari to nije. Ovaj biznis ima mnogo sitnih detalja u mehanizmu; ako promašite jedan detalj, ceo posao ne funkcioniše. Zato je potrebno biti veoma precizan. Lako se kopira, ali niko nije veliki kao mi. I to više ne izgleda tako lako. Jeste profitabilan, jer vam ne treba mnogo osoblja, a mislim da je u „imun” na najvećeg neprijatelja, konkurenta u današnjem svetu biznisa, a to je – digitalizacija. Drugim rečima, ako neko želi da ukloni dlake, da tako kažem, mora da dođe do jednog od centara.

    Istakao bih jednu zanimljivu stvar, a to je da, od kada smo počeli sa radom do danas, ovaj biznis je „cvetao” u vremenu krize, što znači da, kada krize više ne bude, on će biti još profitabilniji. Međutim, bez obzira na to kakva je ekonomija u jednoj zemlji, ženama i muškarcima je estetika važna. Namerno kažem i muškarcima, jer muškarci čine gotovo 30 odsto ukupnog broja naših klijenata. Biti zadovoljan svojim telom, zdravljem i izgledom – vrlo je važno, nekada i više od toga da li imamo šta da jedemo (smeh).

    Naš osnovni biznis je uklanjanje dlaka. Retko kada na ulici možete videti „dlakavu” ženu, a sve je manje i dlakavih muškaraca. Ovaj poslovni koncept omogućava ženama da se otarase dlaka za godinu dana. I svim ženama to treba. Ako im se to ponudi, one će doći.

    Kakva su danas pravila u biznisu?

    Prvo pravilo, koje važi u svakom poslu danas, jeste da moraš da budeš specijalista. Drugo je da moraš da „kupiš” svoju slavu. To znači da ne „prodaješ maglu”, već da prodaješ nešto sa razumnom cenom i nešto efikasno. Dakle, važno je uspostaviti balans cene i kvaliteta. Treće je da budete povezani, tj. da koristite nove tehnologije kako bi vaš biznis funkcionisao.

    Koliko je etika važna u poslovanju?

    Smatram da današnji biznis mora da ponudi neki nivo etike u svom odnosu prema poslovanju. Moraju da se izbegnu one zamke kojima se danas često pribegava, npr. „pisanje sitnim slovima”. Smatram da je etika u svakom smislu važna, ne samo u biznisu već i u odnosu prema ljudima, životinjama, ekologiji itd. Mislim da u budućnosti osnova biznisa neće biti „zaradi novac”, već „daj nekome novac”.

    ________________________________________________________

    Po čemu ćete pamtiti 2018. godinu?

    Mi smo 2018. napunili 10 godina, ali mislim da ovo nije baš najbolja godina za nas, kao što je mogla da bude. Mi smo stabilna kompanija, ali smatram da smo ove godine mogli više da napredujemo. Ipak, 2018. neću pamtiti kao neku „veliku” godinu.

    Šta očekujete od 2019. godine?               

    Sledeća godina ima dobru perspektivu. U poslovnom smislu, 2019. godine lansiramo novi laser, na kome smo radili dve godine, i prezentovaćemo ga u Bukureštu u februaru.

    ______________________________________________________________

    O kompaniji No+Vello

    No+Vello je jedna od najbrže rastućih franšiza na svetu. U regionu je zastupljena u Sloveniji, Hrvatskoj, Bugarskoj, Crnoj Gori i Rumuniji. Specifično je da ovaj biznis model uspešno posluje i u zemljama sa visoko razvijenom ekonomijom, kao i zemljama sa manje razvijenim ekonomijama. Investicija je isplativa u mestima sa preko 40.000 stanovnika, i to u periodu od 6 do 18 meseci. Zainteresovani za franšizu dobijaju kompletan transfer znanja i tehnologije, obuku vlasnika franšize i osoblja za rad po No+Vello protokolima, kao i kompletnu aparaturu. Uz to, dobijaju i nameštaj za opremanje centra, kako kabine, tako i čekaonice, kozmetičke preparate, kao i kompletan propagandni materijal, podršku u marketingu, ali i u poslovanju.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE