Ukoliko želite uspešnu vezu izbegavajte OVU reč

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ukoliko želite uspešnu vezu izbegavajte OVU reč

    Večera uz sveće i materijalni pokloni nisu dugotrajno rešenje ukoliko želite uspešnu vezu. Zdrava i normalna ljubav dolazi iz zdrave komunikacije. I pre nego što počnete da koristite superlative i deminutive pokušajte da izbegavate ovu reč.

    Za početak ukoliko želite pravu ljubav, prekinite da opterećujete osobu koju volite. Veliki savet portala Psychology today jeste da eliminišete frazu trebalo bi iz svog rečnika.

    U skladu sa načelima kognitivne terapije, ova fraza promoviše kontrolu i osuđivanje. Ona je toksična za svaku vrstu odnosa, naročito ljubavnog i romantičnog. Podrazumeva moranje i neprestana očekivanja, ali i zarobljavanje ličnosti sa kojom ste u vezi.

    Ovaj naredbeni ton često može zakloniti početnu empatiju, čak i ljubav. Nauka i statistika su saglasne da od komunikacije sve počinje, zato morate biti veoma oprezni kada pričate sa voljenima. Takođe, kada parovi u krizi dođu kod savetnika prvo se radi na promeni njihove komunikacije. Ne dozvolite da misle da ih konstantno obavezujete i da ih sputavate. Rečenice sa ’treba’ obično nazivamo zvocanjem.

    Parovi sa problemima često jedno drugome govore ’Trebalo bi to da znaš do sada’ ili ’Trebalo bi da me znaš’. Umesto toga probajte sa ’Voleo bih da me ovoga puta čuješ’. Ili ’Ne bi trebalo to da spominješ sada’ opet sadrži istu fazu, pokušajte sa ’Voleo bih da razmilim o tome što govoriš, pusti me nekoliko trenutaka’.

    Budite oprezni i obraćajte se voljenoj osobi na poseban način jer vaša ljubav to zaslužuje.

    [preporucene_vesti ids=”237088, 236979, 222766″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE