Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ukusi mog kraja – vrednosti koje nastaju i ostaju u našoj zemlji

    Autentični srpski ukusi, napravljeni prema recepturama koje se tradicionalno čuvaju i prenose sa kolena na koleno – nastaju i dan-danas, u modernom vremenu, koje ne protiče, već leti, ali se zaustavlja kako bi se ukusi prošlosti preselili u sadašnjost i podsetili nas na to šta je najbolje iz Srbije

    Mali proizvođači znaju da je najbolji ajvar od domaće paprike, kuvan na Smederevcu, u tučanim šerpama. Oni znaju i da se najukusnije zlatiborsko kiselo mleko, jogurt i kačkavalj dobijaju od krava koje su pažene, poput Maze, koja ima svoje ime, a da su najautentičniji džemovi i zimnica spakovani u teglice vrednih domaćica iz Raške, koje uz domaće voće i povrće u njih pakuju i deo svog srca. Bez ovih ukusa srpska trpeza ne bi bila ono što jeste – zato postoje „Ukusi moga kraja”.

    „’Ukusi moga kraja’ su brend koji počiva na ideji tradicije dobrih ukusa iz svih krajeva naše zemlje. Počeli smo sa šest proizvođača i 24 proizvoda, a danas brend ’Ukusi moga kraja’ ima više od 200 autentičnih srpskih proizvoda, napravljenih od 100 odsto domaćih sirovina, po tradicionalnoj recepturi, bez konzervansa, aditiva ili veštačkih boja. Mi smo izuzetno orijentisani ka malim domaćim proizvođačima, jer verujemo da je naša društvena odgovornost da im pomognemo da postanu veći”, rekla je Ljiljana Zeković, direktorka Sektora za razvoj trgovačke marke u kompaniji Mercator-S.

    Kroz brend „Ukusi moga kraja” mali proizvođači dobijaju savetodavnu i stručnu podršku kompanije Mercator-S, ali i siguran otkup i plasman svojih proizvoda u IDEA prodavnicama, Roda marketima i Mercator hipermarketima širom Srbije.

    „Brend ’Ukusi moga kraja’ je našoj firmi dao podsticaj da proizvode možemo da plasiramo na tržište Srbije pod dobrim uslovima i da ljudi mogu da osete taj pravi ukus proizvoda koje mi pravimo na autentičan način, svojstven ovim krajevima. Žig ’Čuvarkuća’ za nas znači da ćemo dobiti potvrdu kvaliteta i neku vrstu sigurnosti”, rekao je Marko Pantović, osnivač i vlasnik kompanije „Planinsko blago”.

    Kroz ovaj brend privrednici rastu, a potrošači dobijaju najbolje od onoga što naša zemlja ima da ponudi: mlečne proizvode, vrhunske i jedinstvene ukuse džemova, zimnice, autentične pekarske proizvode i poslastice, meso i mesne proizvode najvišeg kvaliteta, kao i smrznuto voće i povrće, različite vrste brašna, testenina i žitarica, suvo voće i domaća vina.

    „Mi nismo odustali od tradicionalne recepture i starog načina proizvodnje, jer se u tome krije čar svih naših proizvoda. Zahvaljujući brendu ’Ukusi moga kraja’, naše poslovanje je stabilno, a potrošačima širom Srbije i regiona nastavljaju da stižu najbolji ukusi iz okoline Brzeće”, izjavio je Miroslav Marković, direktor kompanije „Trampex”, koja je deo brenda „Ukusi moga kraja” od samog nastanka ideje, 2015. godine.

    Da su ovakvi proizvodi budućnost srpske privrede, prepoznali su i u Privrednoj komori Srbije, koja je prošle godine pokrenula projekat „Stvarano u Srbiji”, kroz koji se proizvodima dokazanog domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta dodeljuje žig „Čuvarkuća”. Do sada je dodeljeno više od 700 žigova, a „Ukusi moga kraja” su srpski brend koji u ovom trenutku ima najveći broj „Čuvarkuća” – čak 118. Pored toga, Mercator-S je trgovinski lanac u čijim prodajnim objektima potrošači mogu da nađu najveći broj proizvoda sa ovim žigom na jednom mestu.

    „IDEA prodavnice, Roda marketi i Mercator hipermarketi prvi su trgovinski lanci koji su u svim svojim objektima označili proizvode koji su ’Čuvarkuće’ srpske privrede. Zaista verujemo da proizvodi koji su stvoreni u Srbiji treba da budu vidljiviji kupcima i mi kroz brend ’Ukusi moga kraja’, kao i poslovnu filozofiju koja ističe domaće, činimo sve što možemo da tako i bude. Zato danas na našim policama imamo više od 13.000 proizvoda koji su proizvedeni u Srbiji”,

    rekao je Nenad Petrov, direktor područja tradinga i category managementa u kompaniji Mercator-S, i dodao da je ovaj trgovinski lanac samo u protekloj godini prodao više od 14 miliona kilograma domaćeg mesa, sa domaćih farmi, i 29 miliona kilograma domaćeg voća i povrća, koje je nabavljeno sa više od 1000 malih srpskih gazdinstava.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE