Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #UticajnOdgovorno – Militzer & Münch: „Gradimo ugled implementacijom čvrstog CSR plana“

    Filip Simović, CEO, M & M Militzer & Münch

    • Na koji način vaša kompanija pristupa korporativnoj društvenoj odgovornosti i na koje inicijative posebno obraćate pažnju: održivost, uključenost u zajednicu, filantropija, neprofitna partnerstva i sl.?

    Militzer & Münch je relativno nova kompanija na tržištu Srbije. Glavni cilj u prvoj fazi poslovanja predstavlja zadovoljstvo, pre svega, naših zaposlenih, koji su jedan od najbitnijih faktora za plasiranje same kompanije na domaće tržište. Zatim, u drugoj fazi, cilj je zadovoljstvo klijenata, sa posebnim osvrtom na klijente čiji je fokus na očuvanju životne sredine i sveobuhvatnoj društvenoj odgovornosti. Zajedno sa tim klijentima pronalazimo nove načine i usavršavamo postojeće procese kako bismo bili društveno odgovorni. Veliki broj kompanija sa kojima sarađujemo dolazi iz Evropske unije, čime CSR predstavlja veoma bitan faktor pri ispunjavanju uslova u dobijanju novih poslova. Implementacijom čvrstog CSR plana gradimo svoj ugled kao korporacija koja izuzetno dobro sarađuje sa drugima, neguje svoje zaposlene i aktivno se transparentno povezuje sa svojim kupcima i drugim klijentima. Kada slušate potrebe i brige zaposlenog, izgrađujete ugodnu radnu kulturu. 

    M&M je nedavno uveo prevoz robe CNG (Compressed Natural Gas) kamionima. Prevozom robe CNG kamionima smanjujemo emisiju izduvnih gasova za 20 odsto.

    Plan je da do kraja godine pet takvih vozila prevozi robu na relaciji Srbija–Nemačka, dok bi se kasnije taj broj znatno povećao. Takođe, plan je da u bliskoj budućnosti započnemo isporuku robe B2C kupcima električnim vozilima, čime će naša kompanija aktivno učestvovati u zaštiti životne sredine. M&M, takođe, aktivno učestvuje u raznim humanitarnim akcijama. Član smo Humanitarne organizacije „Kolevka”, kojoj su na raspolaganju naša vozila za transport humanitarne pomoći onima kojima je ona najpotrebnija. Cilj nam je, između ostalog, da digitalizacijom potrošnju papira svedemo na najmanju meru, kao i da povećamo količinu recikliranog papira.

    • Koje usluge nudi Militzer & Münch i na koliko tržišta? Od kada poslujete na srpskom tržištu i koliko ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima?

    Grupa Militzer & Мünch zapošljava oko 2100 radnika na više od 100 lokacija u 27 zemalja. Strateška partnerstva u brojnim drugim zemljama upotpunjuju gustu mrežu. Militzer & Мünch nudi usluge vazdušnog i pomorskog transporta tereta širom sveta, kao i drumski i železnički prevoz i logistiku projekata duž osa Istok‒Zapad u Evroaziji i severnoj Africi. Grupa posluje sa gustom mrežom filijala u Istočnoj Evropi, ZND, na Bliskom i Dalekom istoku, kao i u zemljama Magreba. Sedište kompanije, koja je osnovana 1880. godine, nalazi se u Sent Galenu, u Švajcarskoj.

    Kada je reč o M&M Srbiji, kompanija je osnovana 4. oktobra 2019. godine, sa sedištem u Dobanovcima i sa šest filijala na teritoriji Srbije. Početkom 2020. godine M&M je zapošljavao 35 radnika, a danas ih je vise od 160. Naš glavni fokus je drumski transport, logistika i špedicija. Nedavno smo otvorili odeljenje za pomorski i avio-transport. Postignutim rezultatima u Srbiji postavili smo čvrste temelje za proširenje poslovanja i na susedne zemlje. Time smo započeli ostvarivanje cilja koji podrazumeva otvaranje novih poslovnica u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Severnoj Makedoniji i Albaniji. Sigurni smo da će ovaj potez doprineti boljoj povezanosti zemalja i obezbediti pogodnosti od izuzetnog značaja za čitav region.

    • Kompanija je nedavno proslavila 120. godišnjicu. Šta je ono što vas svih tih godina izdvaja od konkurencije? 

    M&M je kompanija koja svoj glavni fokus stavlja na komplikovana tržišta koja iziskuju višegodišnja iskustva onih koji se bave ovim poslom. Kada je reč o uslugama, želeo bih da istaknem da Militzer & Münch ima svoje „habove” širom teritorije Nemačke. Imajući ovu činjenicu u vidu, kao i veliki broj nemačkih investicija u Srbiji, kompanije iz te zemlje jesu jedni od naših najistaknutijih klijenata. Naš portfolio, takođe, uključuje veliki broj auto-prevoznika koji rade isključivo sa nama, tzv. ekskluzivni prevoznici. Ono što nas izdvaja od konkurencije jesu cene, kratki rokovi isporuka i činjenica da svakom upitu pristupamo pažljivo formiranom ponudom. Kod nas je klijent uvek na prvom mestu.

    • Sektor logistike se tokom prošle godine našao pred različitim izazovima, koji su dodatno komplikovali, a u pojedinim trenucima i onemogućavali poslovanje. Da li vas je pandemija usporila u realizaciji planova? Na koji način ćete dodatno ojačati svoju poziciju na tržištu u narednom periodu?

    Pandemija virusa kovid 19 je u značajnoj meri promenila tržište transporta i logistike. Ova promena uslovila je stavljanje akcenta na brzinu prilagođavanja i digitalizaciju. Pred nama je bio ozbiljan zadatak – prilagoditi poslovanje novonastaloj situaciji tako da kvalitet usluga ostane nepromenjen, iako se svet oko nas u kratkom periodu u potpunosti promenio. Pandemija je dovela do toga da se veliki broj planova što pre realizuje kako bismo blagovremeno mogli da budemo spremni na sve izazove koji dolaze sa njom. Ono čime ćemo dodatno ojačati našu poziciju na tržištu jeste još bolji kvalitet usluga automatizacijom, digitalizacijom i pojednostavljivanjem operacija i, samim tim, povećanjem efikasnosti usluga, pri čemu pružamo najbolji mogući kvalitet našim klijentima.

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Komentari

    • Zeljko

      Kao klijent kompanije M&M mogu samo da potvrdim da za mene M&M znaci profesionalnost, kvalitet i brzinu! Zadovoljstvo je saradjivati sa njima!

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE