Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #UticajnOdgovorno – UNIQA: „Na putu sigurne budućnosti za sve ljude“

    UNIQA osiguranje ove godine obeležava 15 godina poslovanja u Srbiji. Pozicionirana u samom vrhu osiguravajućih kompanija, prepoznatljiva je i po korporativnoj društvenoj odgovornosti. U izazovnu 2020. godinu UNIQA je zakoračila humanitarnom podrškom deci: uz donaciju milion dinara UNICEF-ovom programu „Godine uzleta”, sa ciljem opremanja 10 predškolskih ustanova nameštajem i didaktičkim materijalom, pridružila se kampanji NURDOR-a „Pruži korak” i donacijom od 500.000 dinara pomogla izgradnju nove roditeljske kuće. Međutim, stigao je mart i vanredno stanje. Empatija pojedinaca i kompanija našla se na ozbiljnom testu. Kako je UNIQA odredila gde će usmeriti pomoć, za BIZLife je govorila Sonja Marić, direktorka brenda i komunikacija UNIQA osiguranja.

    „Društvena odgovornost utkana je u DNK i predstavlja strateško opredeljenje UNIQA osiguranja. Iznenada nametnute okolnosti iziskivale su od svih nas odgovornost, ali i trezvenost. Zatečeni u novim uslovima života i rada, sa zdravljem kao apsolutnim prioritetom, iskoračili smo izvan CSR okvira i celokupno poslovanje podredili zajedničkoj borbi protiv kovida 19. UNIQA je odmah inicirala pomoć zdravstvu i ljudima na prvoj liniji odbrane od koronavirusa. U saradnji sa Kabinetom predsednika Republike Srbije, donirala je pet miliona dinara za nabavku respiratora i neophodne opreme zdravstvenom sistemu. Rasterećenju zdravstvenih ustanova od poziva i poseta ljudi kojima je potrebna medicinska pomoć a nisu oboleli od koronavirusa pomogli smo podrškom inovativnom projektu ’DokTok’ za besplatnu psihološku i zdravstvenu pomoć kroz onlajn konsultacije sa lekarima”, rekla je Sonja Marić.

    • Od uvođenja vanrednog stanja u Srbiji, UNIQA je sve aktivnosti usmerila ka borbi protiv pandemije. Koje ste sve aktivnosti prilagodili „novoj normalnosti”?

    Organizacija nesmetanog rada od kuće za sve zaposlene i osiguranje kontinuiteta servisiranja klijenata bio je inicijalni korak, koji je brzo postao naša „nova normalnost”. Uz osnaživanje interne komunikacije, ubrzali smo inovativne projekte i zaokružili ceo onlajn proces osiguranja: od momenta iniciranja ponude, elektronske razmene dokumentacije, preko onlajn kupovine polise, onlajn plaćanja premije, do onlajn prijave štete i samostalne procene šteta putem veb-platforme „Moj procenitelj”. Sa punim razumevanjem za teškoće tokom vanrednih mera, starijim od 65 godina i klijentima koji su tokom epidemije delimično ili potpuno ostali bez redovnih prihoda – omogućili smo odloženo izmirenje obaveza. Podršci su se pridružili i naši ambasadori brenda – vaterpolisti Andrija Prlainović, Milan Aleksić, Dušan Mandić i Sava Ranđelović, sa kojima smo zajedno poslali poruku o značaju očuvanja optimizma i motivacije uprkos izazovnim vremenima.

    • Jedna od stvari koja izdvaja vašu kompaniju jeste i biz-art saradnja – bili ste pokrovitelj brojnih kulturnih manifestacija. Koliko uopšte ima mesta za kulturu u CSR-u?

    Na putu izgradnje sigurne budućnosti za sve ljude, UNIQA je u društveno odgovorne projekte do sada uložila više od 100 miliona dinara, a podrška kulturi je za nas investicija u neprocenjivo bogatstvo sa neograničenim rokom trajanja. UNIQA blizu 15 godina ponosno pomaže očuvanje, unapređenje i promociju kulturne baštine. Podržavamo kulturne događaje, institucije, ideje koje građanima Srbije približavaju vrednosti bogate a raznovrsne domaće i svetske kulturne scene. UNIQA je dala pečat afirmaciji umetnosti kontinuiranim pokroviteljstvom različitih oblasti umetničkog stvaralaštva. Pored muzejske i baletske podrške, kao i podrške velikom broju umetničkih izložbi, doprineli smo i promociji nacionalne pozorišne scene tradicionalnom podrškom „Šekspir festivalu”, jedinstvenom u ovom delu Evrope, koji će se ove godine održati osmi put.

    Saradnjom sa Muzejom Vojvodine, otvorićemo novo „kulturno UNIQA poglavlje”.

    • Noseći element nove poslovne strategije UNIQA grupe „UNIQA 3.0” jeste održivost. Šta to sve podrazumeva?

    Održivost ili ESG, tj. upravljanje životnom sredinom, društveno i korporativno upravljanje, kako je poznato u finansijskoj industriji, srž je nove korporativne strategije UNIQA grupe. UNIQA 3.0 oslonjena je na investicionu politiku usklađenu sa ESG-om koja podržava austrijski i evropski put ka klimatskoj neutralnosti 2040. i 2050. godine. U skladu sa tim, UNIQA planira povećanje tzv. zelenih investicija na najmanje milijardu evra u narednih pet godina, ali i formiranje vlastitog „pariskog klimatskog cilja”, postavljenog za čitav portfolio investicija. Takođe, portfelj proizvoda postaće „zeleniji”, uz uzorno operativno upravljanje sa pažnjom na ekološke i društvene ciljeve. 

    • U kom pravcu ćete najviše razmišljati u narednom periodu kada govorimo o korporativnoj društvenoj odgovornosti?

    UNIQA uspeh i rast vrednuje nadasve pozitivnim uticajem na ljude u društvu u kom i uz koje unapređuje delatnost. Pažljivo prateći i osluškujući potrebe zajednice, ozbiljno, posvećeno, sa mnogo razumevanja i ljubavi pristupamo podršci u rešavanju društveno značajnih pitanja, nastojeći da reagujemo adekvatno, pravovremeno i u najboljem interesu ljudi.

    Pored kulture, UNIQA nastavlja da podržava sport, pa će i ove godine biti zvanično osiguranje Beogradskog maratona. Nastavljamo podršku deci, mladima, kao i humanitarnim aktivnostima usmerenim ka najugroženijim grupama stanovništva i osobama sa posebnim potrebama, ali i projektima čiji je cilj održivi razvoj. Verujemo da sami možemo da učinimo mnogo, ali osnaženi dobrim idejama i udruženi u jedan cilj – možemo sve, jer živimo bolje zajedno.

    Izvor: BIZlife magayin

    Foto: UNIQA

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE