Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Viktorijini anđeli“ odlaze u PROŠLOST? Kompanija najavila REBRENDIRANJE

    Poznati modni brend Victoria’s Secret ima u planu da potpuno rebrendira i promeni poslovnu strategiju koja će za rezultat imati ukidanje prepoznatljivog naziva „Viktorijini anđeli“, i zamenom za „ambasadore“.  Oni se neće birati samo na osnovu izgleda.

    Decenijama je kompanija Victoria’s Secret bila sinonim za supermodele, žene koje su predvodile brend i učestvovale u godišnjoj modnoj reviji, ali i nosile titulu „anđela“.

    Međutim, u okviru nove strategije planirano je da marka donjeg veša krene u drugačijem smeru – anđeli će biti zamenjeni ambasadorima, koji su uvedeni da nadahnu promene, a fokus više neće biti isključivo na fizičkom izgledu.

    Brend će takođe da pokrene i niz novih humanitarnih partnerstava, koja će da pomognu u podršci ženama širom sveta.

    Ti novi ambasadori će formirati „VS Kolektiv“, koji opisuje „sve veću grupu uspešnih žena koje dele zajedničku strast da uvedu pozitivne promene“.

    „Uz ‘VS Collective’ stvaramo platformu koja će da izgradi nove, dublje odnose sa svim ženama“, rekla je Marta Pis, glavna direktorka marketinga u Victoria’s Secretu.

    Inače, ovaj brend već je godinama kritikovan zbog seksističkog i zastarelog pristupa marketingu.

    Izvor: BIZlife

    Foto: YT/Printscreen

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE