Vozovi između Novog Sada i Beograda 200 km/h, ali samo 4,5 minuta

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vozovi između Novog Sada i Beograda 200 km/h, ali samo 4,5 minuta

    Nakon što obnova pruge Beograd – Novi Sad bude završena i prvi vozovi počnu da saobraćaju početkom 2022, na toj relaciji će se zaista putovati brzinom od 200 kilometara na sat.

    Međutim, kako navodi Danas, to će biti samo na jednoj manjoj deonici u dužini od svega 15 kilometara.

    “To znači da će putnici imati priliku da iskuse putovanje na brzoj pruzi u ukupnom trajanju od tačno četiri i po minuta”, navodi ovaj list.

    Kako tvrdi izvor lista blizak Železnici Srbije, vozovi kompanije “Štadler” sposobni da razviju brzinu od 200 kilometara na sat, a prvi naručeni će u našu zemlju stići u oktobru, zaista će moći da postignu maksimalnu brzinu, ali samo na malom delu pruge između Beograda i Novog Sada.

    Ta deonica će, kako tvrdi sagovornik , biti dugačka “maksimalno 15 kilometara” od ukupno oko 75 kilometara koliko je dugačka pruga između ta dva grada. To praktično znači da nadležni, kada govore o izgradnji pruge Beograd – Novi Sad, javnosti prećutkuju da se brzina od 200 kilometara neće odvijati na čitavoj dužini te železničke deonice.

    Trenutna maksimalna dozvoljena brzina vozova na toj deonici iznosi 120 kilomatara na sat, ali samo na delu između Nove i Stare Pazove.

    Investicija od 850 miliona EUR

    Inače, modernizacija pruge od Beograda do Novog Sada je u toku. Na prvoj deonici Beograd – Stara Pazova dužine 34,5 kilometara radove izvode kineska preduzeća “China Raiway International” i “China Comunication Construction Company”.

    Projekat se, u najvećem delu, finansira iz kredita kineske Eksport-Import banke. Rok za završetak deonice je septembar.

    Druga deonica između Stare Pazove i Novog Sada dužine 40,4 kilometara radi se iz kredita Rusije a izvođač je RŽD Internešnal i taj posao bi trebalo da bude završen do kraja godine.

    Celokupna investicija je vredna oko 850 miliona evra.

    Izvor: Danas

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • Srboholik

      Pa normalno da neće celom dužinom ići 200km/h. Niko to ne prećutkuje. Negde gde su krivine ići će 70km/h, negde gde je pravac ali i naselje ići će 120km/h. Negde će ići 190km/h i sve je to normalno. Uglavnom biće mnogo bolje nego za vreme žutih lopova!

    • Đole

      Hajde da se ne lažemo...Za 200 kmh morate dizajnirati prugu za to, a ne krpiti nešto što je nasleđe iz skoro pa XIX veka. Ovo je pre teška, a ne brza pruga, namenjena da se kineska roba transportuje od Atine do Pešte i dalje u EU. Nemam ništa protiv da Džek Ma oteža još koju milijardu ako zbog toga stignem u BG iz NS za 1h i da nam zemlja ubira tranzitne takse.

    • bojan44

      И? Шта је лоше? Нисмо ни мислили да ће свом дужином да иде 200 на сат као у песми Ивана Гавриловића.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE