Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Za sve koji se bave marketingom i oglašavanjem: 10 najskupljih ključnih reči na Guglu

    Evo koliko oglašivači na Adwordsu plaćaju da bi se pojavili na popularnim pozicijama na pretraživaču Gugl (Google).

    Svi koji se bave marketingom i oglašavanjem na internetu znaju koliko je bitno biti na samom vrhu pretraživača. Pametno osmišljena ključna reč, prilagođen sadržaj i optimizovana kampanja zlata su vredne.

    Sajt Inc objavio je najskuplje reči na Guglovoj platformi „Adwords“, one za koje vam je potrebno najviše novca, da bi se pojavile na vrhu pretraživača. Ključne reči kao što su „data room“ ili „factoring company“ zahtevaju po kliku (PPC) 59 dolara.

    Ako bi oglašivač imao 100 klikova na dan, to bi značilo:

    6.000 dolara na dan;
    180.000 dolara mesečno;
    2.2 miliona dolara godišnje.

    I eto računice kako Gugl ima prihode preko 97 milijardi dolara godišnje.

    Evo 10 najskupljih ključnih reči i koliko bi koštale oglašivače po kliku:

    Business Services: 58.64 dolara

    Bail Bonds: 58.48 dolara

    Casino: 55.48 dolara

    Lawyer: 54.86 dolara

    Asset Management: 49.86 dolara

    Insurance: 48.41 dolara

    Cash Services & Payday Loans: 48.18 dolara

    Cleanup & Restoration Services: 47.61 dolara

    Degree: 47.36 dolara

    Medical Coding Services: 46.84 dolara

    Sajt WordStream uzeo je u obzir ključne reči koje su korišćene između 1. juna 2016. godine i 12. juna 2017.

    Šta to znači?

    Kako piše sajt Inc, ovo je prosečna cena po kliku, a bitna je i cena po konverziji. Kako možete da smanjite troškove oglašavanja i povećate konverziju? Tako što poboljšavate „quality score“ (kategorija koja određuje na kojoj poziciji će se reklama pojaviti i koliko bi oglašivači trebalo da plate za svaki klik).

    Viši „Quality score“ rezultira manjom cenom za klik, što dalje znači i manjom cenom za konverziju. Podaci pokazuju da marketari mogu da smanje cenu po konverziji za 16 do 80 procenata dobrim optimizovanjem „Quality scorea“.

    Ne plaćaju svi istu cenu po kliku – neki plaćaju i više od navedenog u listi. Ali, pametni marketari i oglašivači obraćaju pažnju na optimizovanje kampanje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE