Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Za uspeh je važno predvideti potrebe potrošača“

    Kako se ubrzava tempo života, tako rastu i zahtevi potrošačâ. Naša osnovna delatnost je maloprodaja goriva, ali smo – zbog praćenja trendova, kao i zbog zahteva potrošačâ – mnogo toga uradili i daleko se odmakli od prostog snabdevanja gorivom – govori za BIZLife magazin Zoran Der, direktor kompanije Euro Petrol

    • Kompanija Euro Petrol prisutna je na tržištu 25 godina. Kako biste sumirali dosadašnje rezultate i uspehe?

    Euro Petrol je osnovan 1996. godine, otvaranjem prve benzinske stanice u Subotici. Od tada, Euro Petrol je postao ugledna kompanija sa distributivnom maloprodajnom mrežom od 24 benzinske stanice na teritoriji Srbije. ISO standardi su dokaz da naša kompanija pruža kvalitetnu uslugu. Usaglašenost sa međunarodnim standardima, pored kvaliteta, pruža i garanciju bezbednosti i sigurnosti za potrošače, ali i za naše poslovne partnere.

    Poslednjih godina akcenat smo stavili na digitalizaciju i modernizaciju poslovanja, uz profesionalizaciju organizacije i kontinuirane obuke zaposlenih na svim nivoima, kao i na modernizaciju samih objekata, pa smo pored otvaranja novih lokacija započeli rekonstrukcije postojećih.

    Kako bismo uz vrhunsku uslugu svojim klijentima pružili i veći komfor, odlučili smo da osavremenimo šopove i kafee po uzoru na vodeće trendove u ugostiteljstvu. Kako je kvalitet u našem poslovanju ideja vodilja, smatramo da naši klijenti zaslužuju samo najbolje, pa je tako na našim lokacijama prepoznatljiva kafa vrhunskog italijanskog brenda. Takođe, pokrenuli smo našu robnu marku Lion Expert, počeli smo sa aditiviranim gorivima, a proširili smo ponudu i artiklima auto-kozmetike, od tečnosti za stakla, preko široke palete ulja i mirisa za automobile, pa sve do naše brendirane vode.

    Zahvaljujući jasnoj, doslednoj i stalnoj komunikaciji sa potrošačima, predstavljamo sinonim za diferenciran i prepoznatljiv brend u segmentu trgovine naftnim derivatima. Prepoznatljivost brenda jačamo širenjem svoje maloprodajne mreže uz snažnu marketinšku podršku kroz pažljivo odabran strateški pravac. Svoju diferenciranost Euro Petrol dokazuje kvalitetom goriva na svojim benzinskim stanicama i uslugama koje pruža potrošačima.

    • Šta je to što današnji potrošači očekuju i zahtevaju: da li su to inovativni proizvodi, što kompletnija usluga ili širok asortiman na pumpi?

    Kako se ubrzava tempo života, tako rastu i zahtevi potrošačâ. Naša osnovna delatnost je maloprodaja goriva, ali smo – zbog praćenja trendova, kao i zbog zahteva potrošačâ – mnogo toga uradili i daleko se odmakli od prostog snabdevanja gorivom. Trudimo se da našim potrošačima obezbedimo konstantno širenje asortimana na pumpama i time zadovoljimo širok dijapazon eventualnih potreba. Naš program lojalnosti menja se u skladu sa potrebama naših potrošača.

    Uvodimo digitalizaciju gde god je to moguće, a najbolji primer za to je naša aplikacija, gde na jednom mestu dobijate sve korisne informacije i obezbeđujete benefite, kao i B2B veb-aplikacija, koja u svakom momentu našim partnerima pruža sve potrebne informacije o njihovom poslovanju. Interno maksimalno koristimo sve mogućnosti koje obezbeđuju nove tehnologije, kako bismo na zahteve kupaca odgovorili ponudom koja je kreirana spram njihovih navika i potreba. Vodeći se idejom da potrošači žele da na jednom mestu završe više obaveza, na nekoliko lokacija postavili smo i moderne auto-perionice, a obezbedili smo i uslugu kupovine i dopune TAG uređaja. Sa porastom svesti o zaštiti životne sredine, uveli smo i aditivirana goriva Lion Expert, koja, pored drugih prednosti, obezbeđuju i manju emisiju štetnih gasova. Smatramo da je za uspeh izuzetno važno predvideti potrebe potrošačâ i ići u korak sa modernizacijom.

    • Na vašim pumpama mogu se naći i punjači za električna vozila. Po vašem mišljenju, kako će izgledati budućnost naftnih kompanija u svetu električnih vozila? Gde će tu biti mesto Srbije?

    Ponosni smo na činjenicu da je prvi punjač za električna vozila u Srbiji postavljen baš na Euro Petrolovoj pumpi, pre skoro pet godina.

    Elektrifikacija voznog parka u svetu sve je primetnija. To se, naravno, odnosi prvenstveno na putnička vozila. Zasada te brojke nisu previše značajne i još uvek ne utiču na budućnost naftnih kompanija, ali u narednim decenijama se očekuje znatan porast ovog tipa vozila. Naftne kompanije će morati da isprate ovaj trend i da prilagode svoje poslovanje kako bi opstale u svetu izmenjenih okolnosti – električne punjače će na samim lokacijama pretežno koristiti vozači koji su na putovanju, te će, spram toga, kompanije morati da prošire asortiman svojih usluga kako bi time privukle potrošače.

    U Evropi, po broju električnih vozila, prednjače skandinavske zemlje, prvenstveno zbog toga što su države obezbedile brojne olakšice i benefite prilikom kupovine ovog tipa vozila. U ovom trenutku u Srbiji ne postoji dovoljna stimulacija pri kupovini, pa u skladu sa tim i imamo zanemarljivo mali procenat električnih vozila. Ukoliko ne dođe do neke značajnije promene, učešće električnih vozila u Srbiji neće rasti istom brzinom kao u ostatku sveta i Evrope, ali će ona evidentno biti prisutna i u nekom manjem procentu rasti u narednim godinama.

    • Kakvi su planovi kompanije Euro Petrol za naredni period? U koji segment poslovanja ćete najviše investirati?

    Ono što nam je od samog osnivanja prioritet jeste širenje maloprodajne mreže, tako da ćemo i u narednom periodu biti naročito angažovani da što većem broju kupaca ponudimo kvalitet, koji je naš zaštitni znak – i kada je reč o gorivu i kada je reč o uslugama koje nudimo. Pored toga, konstantno radimo na modernizaciji i digitalizaciji. U pripremi je nekoliko projekata koji će zaživeti početkom naredne godine, a kojima ćemo pružiti dodatne usluge našim potrošačima.

    Takođe, intenzivno radimo na širenju naše robne marke Lion Expert – od artikala iz segmenta auto-kozmetike do prehrane. Takođe, nastavljamo sa društveno korisnim radom, na koji smo posebno ponosni, od podrške humanitarnim akcijama, raznim sportskim klubovima i dešavanjima, do angažovanja na unapređenju lokalnih zajednica.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE