Zaboravite na Tik Tok, novi hit je APLIKACIJA ZA ODABRANE

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zaboravite na Tik Tok, novi hit je APLIKACIJA ZA ODABRANE

    Popularnost Clubhouse, aplikacije za ćaskanje kojoj mogu da pristupe samo „odabrani“, eksplodirala je u tokom pandemije koronavirusa, ali nekada niša platforma sada ima daleko veće ciljeve.

    U januaru Clubhouse zabeležio 2 miliona korisnika

    Koncept je jednostavan: Jednom kada ste pozvani da se pridružite aplikaciji, što je jedini način pristupa, možete započeti ili slušati razgovore u digitalnim „sobama“, od glavnog razgovora neke poznate osobe do ćaskanja u maloj grupi.

    Nema objava, nema fotografija, nema video zapisa – samo zvuk. Nešto kao podkasti uživo, uz mogućnost slušalaca da se jave.

    Da bi neko bio pozvan da se pridruži Clubhouse-u, postojeći korisnik Clubhouse-a mora da mu pošalje pozivnicu iz svoje aplikacije, što daje na ekskluzivnosti „kluba“.

    Oni koji pak uspeju da dobiju svoju pozivnicu na aplikaciji mogu da odaberu teme koje ih zanimaju, poput tehnologije, književnosti, zdravlja, biznisa i slično.

    Clubhouse je postao toliko popularan da Facebook sada pravi svoju verziju ove aplikacije, a jedan od redovnih korisnika ove aplikacije je i najbogatiji čovek na svetu, šef Tesle, Ilon Maska.

    Guverner nemačke savezne države Tiringije Bodo Ramelov u razgovoru za Clubhouse priznao je da je igrao popularni igricu Candy Crush na svom telefonu tokom virtualnih sastanaka za odgovor na pandemiju sa nemačkom kancelarkom Angelom Merkel.

    Ipak, aplikacija je vrlo brzo blokirana u Kini, gde su necenzurisani razgovori o uobičajenim tabu temama, poput protesta u Hong Kongu i masovnog hapšenja Ujgura i drugih muslimana, zasmetali vlastima.

    Aplikacija, dostupna samo na Apple uređajima, uspeva na konceptu FOMO – straha od propuštanja. Ako niste onlajn kada dođe do razgovora, propustićete ga.

    Ipak, Clubhouse – pokrenut marta 2020. godine u Silicijumskoj dolini za nekolicinu odabranih, sve je popularniji. Korisnici mogu da šetaju psa ili kuvaju večeru dok slušaju razgovore o finansiranju startapa ili trenutnog stanja obrazovanja.

    Za razliku od podkasta, sve je uživo i korisnici mogu da učestvuju – sve dok ih pozivaju moderatori ćaskanja.

    Da li ste vi korisnik Clubhouse-a?

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE