Zamisli želju sa Milkom i OSVOJI NAGRADE!

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zamisli želju sa Milkom i OSVOJI NAGRADE!

    Ove godine Milka proslavlja 120. rođendan i to zajedno sa svojim potrošačima. O ovom velikom jubileju, kao i poslovnim rezultatima Mondelez International, razgovarali smo sa Kristinom Dimitrijević, Senior Brand Manager Tablets za South Central Europe.

    • Brend Milka obeležava važan jubilej, 120 godina postojanja, na koji način ga obeležavate u Srbiji?

    Kada smo razmišljali o proslavi ovog važnog jubileja, pitali smo se šta to najviše volimo u vezi sa rođendanima, i šta ih čini tako posebnim. Saglasili smo se da su to rođendanske želje i magija trenutka kada je ispred nas torta, kada zatvorimo oči, zamislimo želju i duvamo rođendanske svećice. Upravo to je tema naše rođendanske aktivacije.

    U Srbiji rođendan proslavljamo sa našim potrošačima. Od 11. do 31. maja otvoren je konkurs „Zamisli želju“, tokom kog pozivamo ljude da zamisle kreativnu i nesebičnu želju i da je pošalju na zamislizelju.milka.rs. Tri želje, odabrane po kriterijumima nagradnog konkursa, biće sa radošću ispunjene.

    Da upotpunimo rođendansko slavlje, pored nagradnog konkursa, lansirali smo i specijalno Milka rođendansko pakovanje koje je već dostupno na policama radnji širom Srbije.

    • Milka postoji više od jednog veka, kako su se navike potrošača menjale u proteklih 120 godina?

    Navike potrošača su se dosta promenile. Pre 120 godina čokolada je bila dosta skupa i nije bila dostupna u svim radnjama. 1901. godine Filip Sušard je otišao da kupi čokoladu za svoju bolesnu majku, kako bi se ona osećala bolje. Nakon dvosatnog hoda, napokon je našao čokoladu, ali ga je koštala čitavo malo bogatstvo. To je doživeo kao nepravdu, misleći da je čokolada nešto u čemu bi trebalo svi da uživaju. I ta misao je navela Filipa da počne da proizvodi sopstvenu čokoladu sa obećanjem da će biti dostupna svima. Tako je nastala Milka čokolada.

    • Šta je to što je ostalo isto i od čega ne odustajete?

    Od samog nastanka Milka čokolade, alpsko mleko je jedan od osnovnih sastojaka. Verujemo da je upravo ono zaslužno za to što imamo toliko nežnu mlečnu čokoladu.

    Milka kravica je sastavni deo pakovanja još od 1901.godine, kada je bila prikazana sa pastirom u Alpskom pejzažu. U međuvremenu je dobila centralni deo pakovanja, kao i mesto na promotivnim materijalima i u reklamama.

    Takođe, ljubičasta boja je prisutna svih ovih godina. Dizajn pakovanja se menjao, čak i ime, ali ne i prepoznatljiva boja.

    • Šta za jednu internacionalnu kompaniju, kakva je Mondelez, znači vernost potrošača?

    Trudimo se da naši proizvodi i aktivacije budu relevantne, da odgovaraju sadašnjim potrebama i da podstiču ljude na nežnost. Osluškujemo potrebe i navike potrošača, pratimo trendove, brinemo o njima, jer verujemo da se tako gradi emotivna veza sa brendom i  pridobija vernost potrošača.

    • Koji je glavni strateški fokus kompanije u narednom periodu i da li ste zadovoljni rezultatima u prethodnom?

    Kada je u pitanju čokoladna kategorija, najveći fokus kompanije Mondelez International u tekućoj godini je na podržavanju osnovnog portfolija – najprodavanijih tabletnih čokolada. Osim toga, nastavljamo da se fokusiramo na građenje sezonskog portfolija vezanog za Uskrs i Božić. Godinu smo započeli novim Milka reklamnim spotom, kao i ograničenom serijom Alpine Milk čokolade koja je imala simbole i slova na kockicama, kako bi podstakli nežnu komunikaciju između ljudi. Rezultati koje smo ostvarili u prva 4 meseca ove godine su u skladu sa našim ciljevima. 

    • Šta će za vas biti najveći izazov u narednom periodu?

    Neizvesnost kao posledica Covid-a ostaje najveći izazov do kraja godine. Trudimo se da imamo uvek spreman rezervni plan, za slučaj da originalna ideja ne može da se sprovede. To je naravno način rada koji zahteva našu brzu adaptaciju na potrebe tržišta. Mislim da smo kao kompanija dobro odreagovali na nove okolnosti koje su nastupile sa pandemijom i verujem da će ova godina uprkos svim izazovima biti veoma uspešna. 

    Izvor: BIZLife

    Foto: Mondelez

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE