Zbog čega je #rozeoktobar najvažnija tema svakog dana oktobra?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zbog čega je #rozeoktobar najvažnija tema svakog dana oktobra?

    Povodom Meseca borbe protiv karcinoma dojke, kompanija Galenika će i ove godine donirati sredstva Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.  Od svakog kupljenog Pantenol proizvoda tokom oktobra (bilo da je reč o Pantenol kremi, masti, rastvoru, oribletama ili peni), Galenika izdvaja 20 dinara za donaciju i pomoć nacionalnom institutu koji se bavi dijagnostikom, lečenjem i savetovanjem najvećeg broja pacijenata obolelih od raka dojke u našoj zemlji.

    Rak dojke je najčešći oblik karcinoma i mesec borbe protiv ove bolesti ima za cilj podizanje svesti o učestalosti oboljenja i važnosti prevencije i pregleda, odnosno rane dijagnostike, koja znatno utiče na terapiju i uspešnost izlečenja.

    Rak dojke je najčešći zloćudni tumor i kod žena u Srbiji. Svake godine se dijagnostikuje kod preko pet hiljada žena, a statistika kaže da jedna od osam žena tokom svog života oboli od raka dojke. To je bolest koja pogađa veći procenat žena, ali je prisutna i kod muškaraca. Godišnji skrining pregledi i rana dijagnostika su od velikog značaja za tok i uspešnost lečenja i to je osnovni razlog zbog koga bi o ovoj temi trebalo da govorimo svakog meseca, a ne samo u oktobru, ali i svakog dana oktobra.

    Pored godišnjih pregleda kod lekara, preporuka je da se samopregled grudi obavlja jednom mesečno. On traje svega par minuta koji mnogo znače i predstavlja set propisanih palpatornih koraka koje svako može da obavi kod kuće.

    Galenika aktivno podržava borbu protiv karcinoma dojke vodeći se principom “Podeli-Podseti-Proveri” jer ovo je tema koja zahteva informisanje i zajedništvo. Svetska zdravstvena organizacija zato podizanje svesti o ovoj bolesti navodi kao najvažniji korak u ishodu lečenja i smanjenju smrtnosti. Pružanjem edukacije o zdravlju, radi jačanja svesti žena o znacima i simptomima raka dojke, i razumevanjem važnosti ranog otkrivanja i lečenja, više žena bi se redovno pregledalo i konsultovalo sa lekarom.

    Svojom akcijom, kompanija Galenika i brend Pantenol već drugu godinu skreću pažnju na važnost prevencije i redovnih samopregleda. Dodatno, kroz donatorsku akciju svi potrošači kupovinom Galenikinih Pantenol proizvoda učestvuju u donaciji Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Galenika

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE