Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Želimo da zajedno izradimo i ponudimo što više domaćih proizvoda za srpsko tržište“

    Na samom početku smo uspostavili saradnju sa domaćim dobavljačima. Kao rezultat toga, imamo čak 150 dobavljača iz Srbije. Planovi i za naredni period su nam isti, budući da ćemo podsticati sve više domaćih firmi da svoje proizvode uključe u asortiman Craftera i time dodatno obogate našu ponudu

    Partnerstvom kompanija Wurth Group i Tehnomanija, koje imaju dugu i uspešnu tradiciju poslovanja, nastao je maloprodajni lanac Crafter. Pre tri meseca ovaj objekat je prvi put svoja vrata otvorio za potrošače u Beogradu.

    U razgovoru za BIZLife Jan Alman, član Borda direktora u kompaniji Wurth Group, kaže da je Crafter tu da obezbedi sve potrebne alate i proizvode neophodne profesionalnim majstorima, ali i onima kojima su popravke hobi. Međutim, dok se ovde završava usluga i ponuda drugih sličnih radnji i prodavnica, Crafter je načinio korak napred.

    „Tu smo za naše klijente za sve što im je potrebno da uspešno izvedu svoje projekte do kraja – od profesionalnih saveta, preporuka, ali i inspiracije. Tu smo da podržimo i pružimo stručnu ekspertizu. Jednostavno, da budemo uz njih, gde god i kad god im je to potrebno”, kaže Jan Alman.

    U svoju ponudu planiraju da uvrste što više domaćih proizvoda, a kako srpski kupci često odlaze u kupovinu i vikendom, ovaj maloprodajni lanac kupcima će biti na raspolaganju sedam dana u nedelji.

    • Svoj prvi objekat Crafter je nedavno otvorio u Beogradu. Možete li da nam kažete nešto više o konceptu maloprodajnog lanca? Na koji način ste kreirali koncept svoje ponude?

    Naše znanje i iskustvo tokom rada sa profesionalcima, ljudima koji imaju visoke standarde i onima koji u nama traže partnera u kreiranju novih ideja i poboljšanju rada inspirisalo nas je da razvijemo novi koncept u profesionalnoj DIY oblasti. Naš koncept, koji počiva na sloganu „Hajde da radimo zajedno”, kreiran je za profesionalce, ali i za one koji nisu stručnjaci, a žele da postignu isti kvalitet rada i da sami naprave, poprave ili urade nešto. Potrošačima koji vole da menjaju svoj lični životni prostor vrlo često je potrebna pomoć ili savet kako to učiniti. Zato smo stvorili koncept koji omogućuje potrošačima da ne budu sami u tom procesu.

    Danas na 10.000 kvadratnih metara nudimo 40.000 proizvoda, podeljenih u 19 kategorija. Od profesionalnih alata i mašina, građevinskog materijala i lične zaštitne opreme, do uređenja bašte i vrta. Dodatno, Crafter ima više od 10 različitih korisničkih usluga, poput iznajmljivanja alata, sadnje cveća, brendiranja uniformi, graviranja i obeležavanja alata, sečenja i oblikovanja svih vrsta materijala, 3D dizajna kuhinja i kupatila, mešanja boja i mnogih drugih. Ove usluge će pojednostaviti svaki projekat za naše klijente, bez obzira na to da li je reč o profesionalcu ili početniku. Takođe, na raspolaganju smo sedam dana u nedelji, od 7 do 22 sata, kad god smo potrebni našim kupcima.

    • Maloprodajni lanac Crafter nastao je partnerstvom kompanija Wurth i Tehnomanija. Kako je došlo do ove poslovne saradnje?

    Wurth grupa, iako je tek ušla u ovaj biznis, Crafter vidi kao inovaciju i ogromnu priliku. Do sada je naše poslovanje bilo isključivo koncentrisano na profesionalce, kojima isporučujemo različite proizvode u skladu sa njihovim potrebama. Međutim, želimo da ostanemo blizu naših kupaca i radimo u skladu sa njihovim navikama. Naš tipični srpski kupac često odlazi sam u lokalnu trgovinu da kupi sve što mu je potrebno i ne oslanja se samo na prodajnog predstavnika iz Wurtha koji će ga snabdeti proizvodima, što je, na primer, čest slučaj u centralnoj Evropi. Stoga, kada smo razmišljali o tome kako možemo još bolje zadovoljiti potrebe srpskih kupaca, došli smo do koncepta Crafter – koji je, takođe, vrlo dobro odgovarao našoj globalnoj strategiji tokom kovida da ostanemo na terenu blizu svojih kupaca, ali i da im omogućimo da na jednom mestu nađu sve što im treba.

    Ipak, budući da nismo stručnjaci za koncept maloprodaje, tražili smo jakog partnera za stvaranje sinergije. Tehnomanija, kao jedna od najuspešnijih domaćih kompanija, proizašla je kao savršen partner.

    Wurth je u ovaj koncept doneo iskustvo i profesionalno znanje o proizvodima, a Tehnomanija, između ostalog, jedinstveno znanje o idealnim maloprodajnim lokacijama, ali i važan momenat – onlajn trgovinu, koja je postala primarni način kupovine u doba koronavirusa.

    Verujemo da samo zajedno, stvaranjem sinergije, možemo da zadovoljimo zahteve naših kupaca u Srbiji i ponudimo im odličnu uslugu.

    • Sa kojim domaćim dobavljačima sarađujete i da li imate u planu uvođenje većeg broja proizvoda „made in Serbia” u svoj asortiman?

    Naravno. Na samom početku smo uspostavili saradnju sa domaćim dobavljačima. Kao rezultat toga, imamo čak 150 dobavljača iz Srbije. Planovi i za naredni period su nam isti, budući da ćemo podsticati sve više domaćih firmi da svoje proizvode uključe u asortiman Craftera i time dodatno obogate našu ponudu. U skladu sa našim sloganom „Hajde da radimo zajedno”, želimo da zajedno „CRAFTujemo” i ponudimo što više domaćih proizvoda za srpsko tržište.

    • Slogan kompanije je, kao što ste naveli, „Hajde da radimo zajedno”. Da li to znači da vam je poseban fokus na podršci potrošačima?

    Apsolutno. To je upravo ono što želimo da istaknemo, da pokažemo potrošačima da nisu sami. Obično prodavnice koje imaju sličan koncept kao Crafter ostavljaju potrošačima čitav proces da urade sami. Mi to ne želimo. Crafter je tu da obezbedi sve potrebne alate i proizvode – neophodne profesionalnim majstorima, ali i onima kojima su različite popravke hobi.

    I dok se ovde završava usluga i ponuda drugih radnji i prodavnica, Crafter je načinio korak napred. Tu smo za naše klijente za sve što im je potrebno da uspešno izvedu svoje projekte do kraja – od profesionalnih saveta, preporuka, ali i inspiracije. Tu smo da podržimo, pružimo stručnu ekspertizu. Jednostavno, da budemo uz njih, gde god i kad god im je to potrebno.

    • Zanimljivo je što u svojoj ponudi imate i uslugu iznajmljivanja alata, ali i sadnje cveća i izrade vrata po meri. Poznato je da, osim profesionalnih majstora i zanatlija, kod nas i obični ljudi vole da „majstorišu” na najrazličitijim kućnim projektima. Kako vi možete da im pomognete u tome?

    Ono što je posebno u vezi sa Crafterom jeste činjenica da su naše iskustvo i znanje sada dostupni svima. I profesionalcima, ali i onima koji bi želeli da vide slične rezultate pri radu, na primer, u svom domu. U temelju je naša ideja da radimo zajedno. Onima koji vole da menjaju, popravljaju svoj životni prostor vrlo često je potrebna pomoć ili savet kako to učiniti. Kada posetite Crafter, bićemo vam na usluzi i podržaćemo vas koliko god je to moguće. Kao što ste rekli, mi, na primer, iznajmljujemo profesionalne alate našim klijentima, što može biti značajno ohrabrenje našim kupcima da rade kao profesionalci. S druge strane, čak i profesionalcima ponekad treba savet, kao i posebni alati za određene radove ili projekte, koje im možemo obezbediti. Dakle, zajednički rad i deljenje znanja ono su što nas čini posebnim.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE