Bol u donjem delu ledja - Rešite se bolova u ledjima za samo 5 minuta!

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da se za samo 5 MINUTA oslobodite BOLA u donjem delu ledja

    Da li vam fraza “O ne, moja leđa!” zvuči poznato? Ako da, onda sigurno znate kakve sve posledice može da ima nepodnošljivi bol u leđima: ne možete da se sagnete da zavežete pertle, svaki nagli pokret stvara veliki bol, pa čak ni vaša omiljena stolica više nije udobna.

    I iako bi velika većina posegnula za lekovima protiv bolova, ove vežbe za leđa mogu vam pomoći da se rešite neprijatnog osećaja:

    Vežba 1 za bol u donjem delu ledja

    Sedite na pod sa nogama ispruženim  ispred vas. Urolajte peškir ili ćebe i stavite ga ispod kolena. Zatim stavite jastuk preko nogu, savijte gornji deo tela napred i zakrivite kičmu dok vam glava ne dotakne jastuk. Ostanite u ovom položaju otprilike 5 minuta. Tako ćete opustiti mišiće i ukloniti bol.

    Vežba 2 za bol u donjem delu ledja

    Lezite na leđa, sa opruženim rukama i nogama. Postavite jastuk ispod karlice i osetićete kako vam se celo telo isteže. Ostanite u tom položaju 5 minuta ili duže.

    Vežba 3 za bol u donjem delu ledja

    Sedite na pod i ispružite noge, dok vam je gornji deo tela uspravljen. Ispružite ruke i pokušajte da dodirnete prste na nogama. Idite samo do granice bola. Ukoliko osetite da ne možete da dohvatite prste, ne forsirajte se. Ne biste smeli da osećate nikakvu nelagodu pri izvođenju ove vežbe.

    Vežba 4 za bol u donjem delu ledja

    Svi delovi tela su povezani na neki način. Na telu postoje određene tačke, čijim pritiskanjem se eliminišu bolovi. Tačka koja uklanja bol u donjem delu leđa se nalazi iza kolena. Pritisnite je lagano prstima na 2 do 3 minuta svakog dana i osetićete olakšanje vrlo brzo.

    Vežba 5 za bol u donjem delu ledja

    Za ovu vežbu će vam biti potrebna teniska loptica, a nju ćete postaviti ispod zadnjice. U gornjem delu zadnjice nalazi se skup nerava koji prouzrokuju mnoge bolove, a opuštanjem nestaju sve nelagode.

    Pored vežbi, postoje i drugi načini na koje se možete rešiti bola u ledjima:

    Možete uzeti štipaljku i postaviti je na gornju stranu uha. Držite je tako 5 sekundi, a zatim je premestite na drugo uho. Uradite 5 ponavljanja za svako uho. Ovo nije šala. Gornji deo uveta je direktno povezan sa vašim ramenima i leđima, stoga, stimulišući uho oslobađate se tenzije i smanjujete bol u leđima.

    Masaža uljem od lavande vam takođe može pomoći, jer lavanda opušta vaše mimšiće i oslobađa vas stresa.

    U toplu vodu dodajte pola šolje Epsom soli za kupanje i dobro promešajte. Sedite, stavite noge u vodu i držite ih 5 do 7 minuta. Zatim isperite noge toplom vodom i prekrijte ćebetom ili peškirom. Epsom so sadrži sastojke koji pomažu da se ublaže bolovi u leđima.

    U videu možete pronaći još neke korisne savete kako da se oslobodite ovog neprijatnog bola:

     

    Izvor: BIZLife/YouTube

    Foto: YT/Screenshot/ Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE